Ben in bezit van een V70N uit 2003 waarvan ik de audio wil upgraden van High Performance naar Premium, geluid is niet slecht maar in mn vorige auto's (850 en V70 Classic) was dit standard toch vele beter.
Auto was toen ik hem kocht voorzien van een HU603 met een PA200 onder de voorstoelen en High Performance speakers.
Heb inmiddels de tweeters, voordeur speakers en achterdeur speakers kunnen bemachtigen samen met een PA300 en gisteren de aanwezige HU603 vervangen door een HU803, ging eigenlijk zonder problemen, had al wel uitgevogeld dat het modeljaar van radio en auto moeten overeenkomen. Geluid was al gelijk een stuk beter moet ik zeggen.
Vandaag de deurpanelen aan de voorkant losgehaald, premium tweeters geplaatst, popnagels uitgeboord van de deurspeakers en hierbij ook de oude high performance speakers vervangen voor de premiumversie.
Nu het probleem, na inbouw en testen krijg ik wel geluid uit de "nieuw" geplaatste tweeters maar de speakers onderin de deuren doen niets, als ik het geluid wat harder zet, hoor ik heeeeeeel zacht in de verte wel dat ze iets doen, dus ze werken wel lijkt me.
Ik snap er niets van, de oude speakers deden het wel, heb verder niets veranderd in de tussentijd en de verkoper verzekerde mij dat de speakers voor verkoop getest zijn en echt werken.
Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn, speaker toch kapot of iets anders?
Ik heb het forum en andere internetsites al afgezocht maar heb geen idee