Wil je het wel uitleggen hoor als ex Mercedes rijder._XC70_ schreef:Tuurlijk man wat denk jij nou, sarcasme is soms overduidelijk. Luister, je hebt een toppert van een wagen maar waarom dan toch weg bijv60pih schreef: ????? Post je wel in het juiste topic? Het is handiger om een nieuw topic aan te maken, zo zien meer mensen het.
VOLVO? BMW is not done hoe mooi ook, vind ik en ik ben 1-persoon op middelbare leeftijd tussen miljarden mensen. VOLVO heeft karakter toch? BMW heeft iets protserigs en sluit aan bij de rest van de premium auto's in Zandvoort. BMW legt het weer af tegen Mercedes en zo blijf je bezig. Wordt het niet eens tijd voor weer een VOLVO? Heb jij een gevoel bij die bolide van je met alles dr op en d'r aan? Ga eens naakt en leg dat BMW gevoel nou eens uit aan deze arme stervelingen...hoe zit dat nou precies. Ik ben niet lullig maar oprecht, beetje direct maar dat moet kunnen. Ga niet mee in ja maar jij ja maar ik...vertel nou eens, leg eens het BMW gevoel uit; Ik snap er werkelijk geen k l o t e van. Veel vriendjes/collega's van mij rijden de MY17 X5 met nog véel meer opties, aan "hunnie" vraag ik het ook. Ook veel Bulgaren hier in Barcelona met enorme X5's-tanks. Je had een prachtige wagen, eentje met uitstraling, elegant, duur, sterk, premium, onopvallend maar toch ook niet. Kijk je nu om als je LOCK op je remote indrukt of heb je AUTOLOCK? Antwoord met je hart zoals ik in deze vraagstelling, ik ben echt echt benieuwd en wil niet de arrogante VOLVO eigenaar uithangen (...). Je hebt een pracht auto, echt, vertel...Met je MokkaMatten in de aanbieding voor €50 ipv €90 als handtekening terwijl je kar bijna €100.000 kost of meer ;
http://www.autowereld.com/nieuwe-autos/ ... /x5-119012
Wat zeg je nou eigenlijk? Éen en al oor...
"Te Koop: Nieuwe originele Volvo V60 (PIH) mattenset Mocca Brown. Prijs €50 (nieuw €90) ????
De Volvo V60 rijdt super maar haalt het niet bij de kwaliteit van Mercedes.
Ze verkopen een product als premium maar helaas is dat het niet.
Mijn V60 D6 heeft inmiddels 90.000 km gereden en zoals ik al had verwacht beginnen de eerste rammeltjes.
Ook zit de auto net niet mooi genoeg inmekaar. Kiertjes bij het dashboard, sluitnaden bij bumpers die het net niet zijn.
Het leer wat begint te kreuken, snelle slijtage van de vloerbedekking.
Ik heb een C 220 gehad met 350.000 km op de teller en een Ml 280 cdi met 250.000 km op de teller en voor beide geldt na al deze kilometers nog steeds rammel en piepvrij, ook het leer was van een steviger kwaliteit.