Volvo V50 2005 : Bluetooth op basic radio

Geleverd vanaf 2003
Dorrebr
1st Gear member

Ik heb zelf dus de base en was niet tevreden over het geluid. Bij iets harde muziek al snel slecht geluid
Nu, met de parrot...geen probleem en zoals Volvotech al zegt...afdoende/goed
Murvie
Starter

VolvoTech schreef: Radio even uit en weer aanzetten.
Zie je afbeelding van je auto zonder text erbij dan heb je base audio.
In andere gevallen staat erbij wat je hebt.
Duidelijk.
Even gekeken en ik heb inderdaad de base.

Dorrebr ook bedankt, ik ga ook een parrot+kabel bestellen.
Murvie
Starter

Ik heb de parrot ingebouwd, met de volvotech kabel. Appeltje eitje, alles lijkt te werken via de parrot, enkel de radio zelf hoor ik niet meer..

Alle stekkers heb ik aangesloten, de volvotech kabel heb ik zo gemonteerd niks aan gewijzigd, parrot gaat ook automatisch uit, even nadat het contact word uitgeschakeld.

Toch krijg ik mijn radio en cd geluid niet meer te horen, ook niet als er geen telefoons verbonden zijn. Zelfs als ik met de volumeknop op het dashboard het geluid op max. zet.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
MarkV50
2nd Gear member

Volume van je iso gaat nu over de parrot, dus die MOET ingeschakeld zijn

achter de radio zitten ook nog wat losse optische kabels (most) die mogen absoluut niet geknikt of verbogen zijn!

Wat je kan doen met je parrot is even het opnemen en ophangen knoppen een paar sec inhouden waarmee hij zich reset...
Murvie
Starter

Parrot is ingeschakeld, kan door menu scrollen etc.. heb geen losse kabels of stekkers meer achter de radio. Ook zit er niks klem, expres op gelet bij montage, om storingen/draadbreuken in de toekomst te voorkomen.

Heb de parrot paar keer terug gezet naar fabrieks-instellingen, en afstandbediening opnieuw gesynchroniseerd maar ook dit bied geen resultaat.
Laatst gewijzigd door Murvie op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Dorrebr
1st Gear member

Ik ben al even niet op het forum geweest...maar is het nog gelukt om de parrot werkende te krijgen?
Heb je Volvotech al benadert?
Murvie
Starter

Ben nog niet in staat geweest om het dashboard weer los te halen, heb wel volvotech gemaild met dit probleem, helaas geen enkele reactie van hun kant... :(
Ga het binnenkort nog maar eens nalopen, en de mute kabels vd volvotech kabel nakijken..
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Geen reactie binnen 24 uur is mail niet ontvangen... dus maar snel nog een x...

Je probleem hier lezende; Dit kan alleen maar in de parrot zitten eigenlijk...
Er gaan 8 draadjes van je speakers de parrot in, en weer uit. Zou er 1 speaker niet werken, zou ik de kabelboom verdenken, alle 4 niet... check parrot.

Zelfs al is er een zekering niet goed in de kabelboom naar de parrot, dan nog zou alles van uit je radio het gewoon moeten doen...
(de parrot schakelt bij 'geen spanning' alles gewoon 1 op 1 door).

(ik ga er even van uit dat je radio wel aan gaat (en niet gelijk weer uit) en dat als je aan de volume knop draait je het volume ziet toenemen in het display van de auto).
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Robster1276
Starter

Ik neem aan dat dit ook werkt op een V50 uit 2008? Ik heb wel al een Parrot (CK3100) maar die loopt nu via een extern speakertje ergens onder het dashboard. Zou mooi zijn als deze via mijn base audio kan lopen.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”