Die twee zullen nooit vrienden worden vrees ik.Coldsteel schreef: Typisch, dat Apple mijn Android levering beinvloedt!
Inbouw radio uit China, iemand ervaringen?
- lint
- Geartronic member
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Ben ook zeer benieuwd...
(wij hebben natuurlijk "alles wat er is" geprobeerd en ook deze unit "afgeslagen" ...
Kan natuurlijk verbeterd zijn inmiddels, je weet het nooit.
Oh, en zelf ontwikkelen ook bedacht, pioneer inhoud en volvo uiterlijk.
Gaat zoveel kosten dat een marketing onderzoekje uitwees dat we ze nagenoeg niet zouden verkopen en dus niet de moeite...
(wij hebben natuurlijk "alles wat er is" geprobeerd en ook deze unit "afgeslagen" ...
Kan natuurlijk verbeterd zijn inmiddels, je weet het nooit.
Oh, en zelf ontwikkelen ook bedacht, pioneer inhoud en volvo uiterlijk.
Gaat zoveel kosten dat een marketing onderzoekje uitwees dat we ze nagenoeg niet zouden verkopen en dus niet de moeite...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Dus toch iets met dat ontbrekende service-punt?
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
- jp-v60
- 4th Gear member
Heb zelf in mijn ML een soortgelijke radio ingebouwd zo'n drie jaar geleden. Deze besteld bij www.navaudio.nl In het begin wat problemen gehad maar is toen onder garantie geruild en draait inmiddels drie jaar zonder problemen.
-
- Starter
Heeft er nog iemand recent iets gekocht uit China? Als ik zo rondkijk op andere websites zijn er toch gemengde ervaringen met aliexpress. Ze hebben er echt wel goedkope nav-radio's en het ziet er allemaal goed uit, dus ik wil het wel proberen.
Laatst gewijzigd door Joeey op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 2nd Gear member
Blijf alsjeblieft van die troep van ali af..
zeer zeker de navigaties, neem alsjeblieft een pioneer alpine of kenwood, die merken hebben bij registratie van het toestel 3 tot 5 jaar gratis kaart update`s
Ik als ''audio boer'' krijg soms klanten in de winkel die zo`n toestel gekocht hebben en of wij ze kunnen repareren, heb er 5 gerepareerd maar doe het niet meer...
Geef iets meer geld uit en je krijgt een degelijke radio en degelijke service zoals het hoort
zeer zeker de navigaties, neem alsjeblieft een pioneer alpine of kenwood, die merken hebben bij registratie van het toestel 3 tot 5 jaar gratis kaart update`s
Ik als ''audio boer'' krijg soms klanten in de winkel die zo`n toestel gekocht hebben en of wij ze kunnen repareren, heb er 5 gerepareerd maar doe het niet meer...
Geef iets meer geld uit en je krijgt een degelijke radio en degelijke service zoals het hoort