maar dan weet je in elk geval waar je aan toe bent.
Als je ziet dat dure componenten voor 75% gedekt zijn, zou dat een overweging kunnen zijn. Ik wil het in elk geval wel doen met mijn bijna 'fully loaded' XC90. De kans is aanwezig dat er een keer iets stuk gaat, en er zitten dure gecompliceerde systemen in. Als er dan in elk geval een groot gedeelte verzekerd is, geeft mij dat wat geruststelling. Luchtvering bijvoorbeeld.
Maar - zoals met elke verzekering - je weet pas achteraf of je er iets aan hebt gehad.
Extended protection kopen in Belgie
- NielsPHEV
- 7th Gear member
Ook als je niets geclaimd hebt heb je iets aan een verzekering en dat is zekerheid of rust als je dat wenst. Volgens mij zou het ook voor dealers en VCNL interessant kunnen zijn omdat je klanten binnen houdt en discussies over coulance kunt voorkomen, je zou het in dat geval met een nieuwe auto mee kunnen verkopen.
Overigens spreekt de folder waar TS naar verwijst wel over volledige vergoeding van onderdelen en uren slijtage delen sluit men uit dus het risico van banden, remblokken, wellicht zelfs koppeling, accu e.d. heb je nog wel
Overigens spreekt de folder waar TS naar verwijst wel over volledige vergoeding van onderdelen en uren slijtage delen sluit men uit dus het risico van banden, remblokken, wellicht zelfs koppeling, accu e.d. heb je nog wel
-
- 4th Gear member
"dat is mogelijk het probleem" of "het zal allemaal wel", zonder er argumenten of feiten bij te noemen om die stelling te staven.
Het kan weliswaar zo zijn, maar 't kan dus net zo goed niet zo zijn.
Het kan weliswaar zo zijn, maar 't kan dus net zo goed niet zo zijn.
2018 XC90 T5 - 2024 XC40 T2
-
- 5th Gear member
wat een bangmakerij allemaal, het is gewoon een prima verzekering.
dat volvo nl het niet aanbiedt klinkt meer als dat ze geen vertrouwen in hun eigen producten hebben...
dat volvo nl het niet aanbiedt klinkt meer als dat ze geen vertrouwen in hun eigen producten hebben...
- Fulaks
- 6th Gear member
Ik heb het gedaan in overleg met de dealer, we hebben even besproken wat er zoals vaak voorkomt en in de kosten kan lopen bij mijn auto. Heeft ook te maken met het EGR-verhaal en ook wiellagers werden genoemd, al heb ik daar zelf nog nooit last mee gehad. EGR heb ik op mijn vorige V70 wel gehad. Voorts heb ik nu een automaat, als je daar stukken aan hebt loopt de kostprijs ook snel op. Maar goed, ik ben dus nu gedekt totdat ik weer aan iets nieuws toe ben, ik slaap dus op beide oren, we zullen het wel zien en als er iets voorbij komt m.b.t. de Extended Warranty zal ik het hier melden, positief of negatief.
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault