NielsPHEV schreef:
Autozoeker schreef:
ik moet dinsdag even bij de garage zijn voor de zomer banden en rammel bij de rechter achterstoel. Frame oid wordt vervangen. Ik zal wel vragen of de software er al is en proefkonijn zijn.
@leggodt T8 ? lijk me niet want je gebruikt op de T8 niet zo ernstig de remblokken.
@NielsPHEV Jij heb toch gewoon extra sim kaart in de auto ? Ik heb dat sinds een paar weken, maar data verbinding nog nooit vast gelopen ofzo. Wat wel jammer is, is dat het niet om een 4G modem lijkt te gaan wat in de auto zit. Is dat upgradebaar? Wat betreft de apps, ik heb alles weggegooid wat ik niet gebruik, en het systeem start dan stukken rapper op.
Ik had zo'n extra sim, apps waren overigens net zo trrraaaaagggg. Tegenwoordig een abonnement met ongelimiteerde data in EU en die accepteren geen duo sim, in iedergeval niet een duo sim die beide tegelijk actief zijn wat zou betekenen dat je als je auto online is je telefonisch niet bereikbaar bent, da's wel rustig maar niet handig. Op zich te begrijpen vanuit het standpunt van de provider. Ik zet mijn telefoon hotspot aan en de auto maakt netjes verbinding, telkens na zo'n 30 minuten doet de vebrining het niet meer en moet je de auto herstarten. Nu moet je vaak tanken met een T8 maar ook weer niet zo vaak gelukkig. Tip van wegsmijten wat je niet gebruikt ga ik proberen !
Ik had voordat ik 2 sims had ook via tether via telefoon wifihotspot en BT. Bluetooth is wel handig omdat je dan niet manual de wifi hotspot op je telefoon aan hoeft te zetten. Alleen zit er een vervelende
"feature" in android, die na een dag je internet sharing via BT uitzet. Moet je soort Tasker iets voor aanmaken zodat die aanblijft. Maar met beide methoden had ik geen hangs na 30 mins.
Ik heb nu multisim via vodafone, dat is gratis bij bepaalde abbos. Ik heb nu 12GB (ook in EU) voor 25/mnd, met je 2e sim kan je dan alleen data usen, maar je telefoon kan je simultaan gewoon gebruiken. Handig voor je auto/ipad etc.
Ik lees verder dat vanaf week 46 2016, de xc90's met 4G modems worden uitgerust, eens vragen of dat ook achteraf is te installeren.