Mijn coupé'tje is per total. Kosten om te maken zijn te hoog. Gelukkig geen gewonden, de Volvo bewijst zijn veiligheid weer.
Wegens toekomstige gezinsuitbreiding is het misschien slimmer om maar eens naar iets ruimers te gaan, maar tegelijk zuinig genoeg om te sparen voor een nieuwe C70.

Mijn volvo-garagist zei dat een V40 misschien wel goed was, en ik moet zeggen: hoe meer ik er over lees, hoe beter het me bevalt!
Dus ben ik gaan zoeken naar een mooi model met nog niet teveel km's en ik ga zaterdag naar eentje kijken.
Tegelijk heb ik in de buurt van de wagen ook een Volvo-garage gevonden en heb ik een afspraak gemaakt om binnen te springen voor een checkup.
Nu vroeg ik me af of ik zelf ook op iets kon letten op de rit erheen. Zijn er bepaalde kwaaltjes die hoorbaar zijn tijdens het rijden en die ze in de garage misschien niet zien? Ik ken niet zoveel van autotechniek maar ik heb een goed gehoor dus ik kan wel ergens op letten.
Wagen:
Volvo V40
Bouwjaar 2002
1.9D motor
140.000km
Onderhoudsboekje van A tot Z ingevuld (zegt de verkoper, niet zeker of het altijd bij een Volvo garage is, maar ok)
Op foto ziet hij er alleszins goed uit.
Vraagprijs 2700€
Een andere wagen die ik gezien heb is heeft nog minder km maar kost wel iets meer.
Beiden zijn phase II.
Iemand tips?
Alvast bedankt!
Groetjes
Maarten