bemmelenan schreef:Heb ik toch gelijk gehad!!! Maar ja........
Beste bemmelenan normaal gesproken houd ik niet van argumenten ad hominem en
probeer ik discussies altijd 'zakelijk' te houden maar nu kan ik het toch helaas niet nalaten te reageren op jouw, in mijn ogen toch wel enigszins kinderachtige, reactie.
Lees dit topic nu nog eens rustig door en dan hoop ik dat je inziet dat mijn opmerking "Voordat we langs elkaar heen gaan praten" niet uit de lucht gegrepen was.
Ik
had een 'normale'
D2 waarbij de hele uitlaat in de
lengterichting onder de auto loopt met slechts
één, uit het zicht geplaatste, eindpijp en er daarom geen noodzaak voor een dubbele bodem is omdat er voldoende plaats is voor de ligplaats t.b.v. een thuiskomer.
Nu heb ik een
D2 CC met
dezelfde constructie v.w.b. de uitlaat maar
toch is de ligplaats voor de thuiskomer geconstrueerd voor een uitvoering met een
dwars geplaatste uitlaatdemper! Gevolg: een dubbele bodem.
En zoals ik heb geschreven zal ik tijdens de beurt eens onder de auto gaan kijken wat daar de reden voor is. Hopelijk staat er dan ook nog een 'normale'
D2 op een brug zodat ik kan kijken of ik verschillen kan ontdekken.
In je onderschrift lees ik dat je een
T5 hebt en wellicht heeft die
wel een
dwars geplaatste demper die het voor jou i.v.m. de thuiskomer noodzakelijk maakte een dubbele bodem te bestellen.
Maar wees gerust: Op dit moment is: "Heb ik toch gelijk gehad!!" voor mij zeker nog niet geldig maar als ik onder de auto heb gekeken en de noodzaak van e.e.a. heb kunnen ontdekken dan zal ik dat zeker hier vermelden en eventueel ruiterlijk toegeven dat je gelijk had!
Hier laat ik het, totdat ik goed onder de auto heb kunnen kijken, v.w.b. de dubbele bodem maar bij. Ik heb er een en ben daar niet blij mee maar het is niet anders.
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.