Hallo allen,
Mijn excuses voor de lange stilte. Gebroken enkel heeft nog een extra operatie nodig gehad met de nodige revalidatie. Auto was dus van minder belang.
Ondertussen wel reeds opnieuw mee gereden. Niet echt iets gemerkt, de koppeling is hard maar is dat altijd al geweest (360000km met eerste bak).
Ik heb onder het dashboard gezocht voor ik jullie antwoorden zag. Heb daar niet echt gezien wat er miste, behalve mogelijk op het pedaal van de koppeling. Daar leek mij plaats voor extra stukken maar ik zag dan niet echt hoe het zou moeten passen. Heb er een foto van getrokken, al is dat natuurlijk niet echt duidelijk.
Ik zal opnieuw eens gaan kijken met het diagram van de Saab erbij. Misschien dat ik er dan wat van kan maken. Ondertussen ben ik wel naar de technische controle geweest en daar heeft men geen opmerkingen gegeven.
Als ik het goed begrijp zou het dus een extra veer zijn om meer weerstand te geven aan het pedaal? Als er al genoeg weerstand is doordat de koppeling ver versleten is, heeft het dan nut deze terug te plaatsen?
In ieder geval heel erg bedankt!
Dieter