Net pas lid geworden van dit forum... terwijl ik net mijn derde Volvo heb gekocht....

Ik heb tweedehands een Volvo V60 uit 2011 gekocht met een navigatiesysteem en ik zie tussen de bomen het bos niet meer. De handelaar kan me ook niet verder helpen met dit systeem.
Op de support site van Volvo zie in totaal zes verschillende systemen. Bij mijn papieren zit een handleiding en daar staat op "RTI" en dat duidt dus op een ouder systeem. Maar als ik naar de plaatjes kijk op de site dan ziet het eruit als Sensus of Sensus Navigation. Ik heb een beetje door dit forum heen gelezen en daar lees ik dat je kaarten kunt downloaden en via USB op het systeem zetten. Dat heb ik inderdaad gevonden op de de Volvo site. Maar op andere plekken lees ik ook dat je dan eerst een software update moet laten uitvoeren door Volvo.
Kortom, ik ben de weg een beetje kwijt.
Bij de instellingen van het systeem heb ik de huidige versie kunnen opzoeken en daar staat Software versie 1050 en Kaartversie 30.14.02 (dat zal dus een kaartversie uit 2014 zijn?).
Kan iemand me op basis van deze info vertellen welk systeem ik nu heb en of ik kan zien of deze al een update heeft gehad om kaarten via USB te installeren?
Alvast bedankt.
Gr.
Ton