Maargoed, elke nadeel heeft zijn voordeel. Tijd voor iets nieuws.
Ik ben daarom op zoek naar een V60 D3/4 5 cilinder. Bouwjaar 2011, 12, 13 (de laatste waarschijnlijk boven budget.)
Max 180.000 km
Minimaal Momentum
het liefst njord-velgen of Portunus
Beachwood leer
Budget 14k + 2,5k inruil
Ik heb nu een mooie gezien. Automaat/ Geartronic. Op zich vind ik dat wel een pluspunt, maar is het ook een extra risico?
Ik trek een caravan van 1350 kg. Is het dan wel verstandig om een automaat te nemen?
Heeft een automaat meer onderhoud nodig dan een handbak? en wat zijn daarvan de kosten?
Ik wil met de nieuwe auto toch wel weer richting 350.000 km rijden. Lukt dit met een GT? of kan ik dan dure revisies verwachten.
Klopt het verschil in verbruik van 10% een beetje? Ik ben wel bang voor extra stoplichtsprintjes met een automaat

Wat vinden jullie van een zonnedak? Het lijkt mij wel lekker, maar hoe is de praktijk?
Op de snelweg gebruik je het denk ik niet? Maakt het veel herrie?
Ik zie veel V60's met leer. Ik heb het nog nooit gehad. Wat vinden jullie? Ik ben bang voor heet in de zomer en koud in de winter, hoewel je voor het laatste weer stoelverwarming hebt.
En is het niet plakkerig als het warm is? Ik vind het beachwood leer erg mooi. Wel afhankelijk van de kleur auto.
Wat zijn verder aandachtspunten van een V60 als ik die 2e hands koop?
Hebben jullie nog goede adressen om een leuke auto voor een schappelijke prijs te kopen? of mag dat niet op dit forum.
Ik woon bij Amsterdam, dus een beetje in de buurt is prettig ivm garantie.