Volvo HU 1205 in combinatie met carkit

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
paQ
4th Gear member

Oceanracer schreef:Zeg paQ, dat gat waar eigenlijk zo'n 12V dopje hoort te zitten, stoort jou dat niet iedere dag als je weer instapt?
jawel
net zoveel als dat mijn vrouw de wagen als afvalbak gebruikt :evil:

Ook dit was weer een van d'r 'acties'

ze zat naast me op een middag in de auto
"he... mijn lader gaat er niet in....
O kijk! hier zit wat in!"

en geeft mij een glaszekering :oops:

"ja... dat ding is kapot... dit komt er zomaar uit"
- "uhm... dat is van je lader schat"

zij ondertussen frotten in die openeing

en voor dat ik mijn zin afmaakte: "niet doen hoor!"

*vonk*

:lol:

dus dat is zeg maar het einde van de autolader die er nog insteekt.
heb nog geen zin gehad het eruit te vissen. Beetje ziek enzo.. toch maar even doe een dezer dagen :)
en weer een zekering vervangen :x
Okke
4th Gear member

Okke schreef:Ik zal er proberen vrijdag of zaterdag even een foto van te maken. Wel practisch hoor ;-)
Hans, hierbij...de linker is de mute draad, geel, en die is bij je CK7 ook geel. Twee draadjes verbinden en klaar!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V40
BeoVolvo
Starter

Ik zal nog eens kijken of ik de losse speaker die ze nu rechtsonder bij de passagier hebben geplaatst kan verplaatsen naar de speakerruimte die in het midden onder de voorruit zit (waar in de andere auto's het geïntegreerde navigatiesysteem uitkomt).

Heeft iemand hiervoor nog een tip hoe je eenvoudig, zonder te veel te slopen, die speaker daar kan plaatsen? Het liefste van bovenaf.
Hans
8th Gear member
Contacteer:

Okke schreef:
Okke schreef:Ik zal er proberen vrijdag of zaterdag even een foto van te maken. Wel practisch hoor ;-)
Hans, hierbij...de linker is de mute draad, geel, en die is bij je CK7 ook geel. Twee draadjes verbinden en klaar!
Bedankt!!
Veni,Vidi,Nates calce concidi

Volvo V40 D2 MY2013
Oceanracer
Geartronic member

Heeft iemand hiervoor nog een tip hoe je eenvoudig, zonder te veel te slopen, die speaker daar kan plaatsen? Het liefste van bovenaf.
Zeer voorzichting het rooster op het dashboard omhoog wippen, draadje van de speaker naar beneden laten zakken. Draadje beetje op en neer bewegen, zal ie uiteindelijk z'n weg wel vinden. Wel wat geduld bij nodig. En dan speaker vastzetten met 2 of 3 tirerips (of hoe je dat ook moet schrijven) aan de beugel van de optionele centre-speaker. Klusje valt reuze mee.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”