Het argument dat ik vandaag hoorde was: "Bij een reparatie waar er sprake was van 100% coulance" kan er geen garantie worden gegeven op de reparatie. Dus stel dat ik bij de vorige reparatie deels had moeten betalen, dan werd deze pomp 100% vergoed. Nu zou ik deze pomp zelf moeten betalen.NielsPHEV schreef: Volvo geeft toch een lange garantie op een reparatie
Dat ben ik met je eens de pomp heeft het ongeveer 3 maanden uitgehouden. Dat is veel korter dan dan meer dan 3,5 jaar van het eerste type. Ik vermoed dat dit nog wel een staartje krijgt.Autowina schreef: De pomp is toch gewoon niet deugdelijk? Ondanks dat ik inmiddels mijn vierde pomp heb, heb ik nog geen enkele rekening ontvangen en is alles volledig onder garantie vervangen door mijn dealer (Broekhuis).
Overigens is de nieuwe pomp in backorder tot minimaal 17/7. Er staat een afspraak voor 21/7. Morgen krijg ik de auto terug met het advies om geen preconditioning te gebruiken. De dealer is trouwens ook Broekhuis. Oh ja, ik heb (gelukkig) de extra verzekering voor 3 jaar. CarGarant gaf overigens aan desgewenst de factuur voor 99% (van bijna 1800 euro) te betalen. Het vulmiddel en de olie van de compressor zijn dan voor eigen rekening.
Gelukkig ga ik pas medio augustus richting Frankrijk. Ik heb geen zin om te ervaren hoe goed het vervangend vervoer is tijdens de vakantie.