VolvoConnection schreef:
Al heb je er veel geld aan uitgegeven, je weet wel wat er is gefixed. Met een andere auto kun je weer opnieuw beginnen met de kosten. Dat is de gok met het kopen van 2de hands auto's.
Dit dus
Mijn ouwe V40 heeft vorig jaar op 240K nieuwe distributiesnaar + waterpomp + spanners en alles errond gekregen, en nog een nieuw turboslangetje, kosten €750.
Daarna contactslot en stuurslot compleet kapot. Ach, €400 later rijd hij weer.
Nu met 260K krijgt hij, en schrik niet:
-Stuurhuis + vloeistof
-Dichtringen steekassen + bak opnieuw vullen.
-Draagarm LA + volledige uitlijning
-Stopklep
-Handremkabel
-Andere turboslang die slijtage vertoond.
Samen €1800.
Kon evengoed voor de €3000 een ander gekocht hebben, maar wie weet wat moest ik daar weer aan doen.
Na stuurhuis, is mn volledige voortrein nieuw.
Want heb ook al zelf nieuwe schockdempers en veren rondom gemonteerd en draagarmen vooraan.
Lekker laten herstellen, en doorgaan

Jij weet dan tenminste wat er al gebeurd is aan je wagen, dat moet vertrouwen scheppen.