Bij elke heftige bui loopt er nu water naar binnen. Ik zie het niet zitten om zelf de boel te slopen om de oorzaak op te sporen. Er zijn vast meer S40 die met een lekkage hebben gekampt. Anders wordt het toch de dealer!

Nou, Ik moet zeggen dat ik er nog niet aan heb durven beginnenm-kliko schreef: en? Is het allemaal gelukt?
Slangetje volgen en dan kun je hem van binnen net zien. Zo niet, dan zeker vanaf boven door de voorruit. Komt goed!spar schreef:Nou, Ik moet zeggen dat ik er nog niet aan heb durven beginnenm-kliko schreef: en? Is het allemaal gelukt?. Hopelijk heb ik komend weekeinde er wel goed de tijd voor. je beschrijving ziet er helder uit. Wat ik me niet voorkan stellen hoe ik de aansluiting bij de paravan kan gaan zien. die lijkt me zonder A-stijlbekleding net zo onzichtbaar als met bekleding. Ik heb wel perslucht dus daar moet het doorspuiten ook mee te doen zijn. Zodra ik iets heb ondernomen laat ik het weten. Overigens nog bedankt voor de uitgebreide beschrijving!
spar schreef:Ik heb wel perslucht dus daar moet het doorspuiten ook mee te doen zijn. Zodra ik iets heb ondernomen laat ik het weten. Overigens nog bedankt voor de uitgebreide beschrijving!m-kliko schreef: en? Is het allemaal gelukt?