Daar hebben we dan niet dezelfde mening over. En dat mag uiteraard.OGA244 schreef:jij verward hier 2 dingen, garantie is het oplossen van een probleem, een gratis auto meegeven is iets heel andersFrits V70 schreef: Als ze de auto nodig zijn voor het oplossen wel. De TS voelt zich niet veilig meer in zijn auto. "Eigenlijk eng om mee te rijden op de snelweg." Zou voor mij reden genoeg zijn als garage om er erg serieus mee om te gaan.
loeiende wielen, hobbelig en trillerig rijden tussen 80-110
-
- 5th Gear member
Van:
Saab 9-3 Tid Estate,
Saab 9-3 TTid Estate,
V70 2.4 D5
XC60 D3
XC70 D4
XC60 T5 Polestar Engineered
Naar: XC70 T5 Nordic+ EN Saab 9-3 Cabriolet Vector 1.8t
Saab 9-3 Tid Estate,
Saab 9-3 TTid Estate,
V70 2.4 D5
XC60 D3
XC70 D4
XC60 T5 Polestar Engineered
Naar: XC70 T5 Nordic+ EN Saab 9-3 Cabriolet Vector 1.8t
- Longone
- 5th Gear member
Het blijft een vaag/grijs gebied, zeker omdat banden onder verbruiksartikelen vallen die vaak uitgesloten zijn van garantie.
Gratis leenauto's doet men vaak pas als reparaties langer duren dan 24 uur, en dat is in dit geval helemaal niet nodig.
Als men tijdelijk 2 andere voorwielen op de auto van de TS zet en hij rijdt dan wel hobbelvrij, dan weet je zeker dat het in de band en/of velg zit en niet in iets anders.
Gratis leenauto's doet men vaak pas als reparaties langer duren dan 24 uur, en dat is in dit geval helemaal niet nodig.
Als men tijdelijk 2 andere voorwielen op de auto van de TS zet en hij rijdt dan wel hobbelvrij, dan weet je zeker dat het in de band en/of velg zit en niet in iets anders.
-
- 1st Gear member
Voor mij dezelfde ervaring. T4momentum powershift 2013 30 000km. Rondom Pirelli Cinturato P7 225/45-17. Geen trillingen zonder en met aanhanger (geen caravan).Duckmole schreef: Dat bandenmerken veel verschil kunnen maken is bekend.
Ik heb op mijn T3 rondom Pirelli Cinturato P7 in de maat 205/50-17 .
Auto trilt niet, geen bovenmatig geluid en heel stabiel en rustig.
Geen gehobbel oid. Auto is van 2016 en heeft 19000 km gereden.
De Pirelli bevalt me beter dat de Goodyear Performance Grip in dezelfde maten onder mijn Ford Focus.
- dbosker
- 6th Gear member
Auto hoeft niet gratis te zijn. Je eigen auto staat ook stil, dus daar heb je ook geen kosten aan.OGA244 schreef:jij verward hier 2 dingen, garantie is het oplossen van een probleem, een gratis auto meegeven is iets heel andersFrits V70 schreef: Als ze de auto nodig zijn voor het oplossen wel. De TS voelt zich niet veilig meer in zijn auto. "Eigenlijk eng om mee te rijden op de snelweg." Zou voor mij reden genoeg zijn als garage om er erg serieus mee om te gaan.
Ik heb het geluk dat ze bij mijn garage er altijd soepel mee om gaan. Je krijgt een auto volgetankt mee, en je levert hem volgetankt weer af. Verder niets. De ene keer is het een Volvo XC60, dan een Volvo V40, maar ook wel een Ford Fiesta. Het is mij allemaal prima, zo lang ik me maar kan vervoeren.
laatste Volvo (960) verkocht