Ik vind de achterzijde van de V90 juist ontzettend geslaagd..
Heeft Volvo inmiddels ook de achterste sidemarkers wegbezuinigd?! Vind het zo jammer dat Volvo die niet gewoon voor en achter laat zitten..
Verder wat betreft de Suzuki Ignis die ik noemde...
Vergelijk de zijkant eens..
Ik las elders ook al mensen zeggen dat hij Koreaans leek, ook niet echt een compliment...
1998 Peugeot 106 1.5d Accent - 259k naar 273k in 5,5 maand
2006 Peugeot 206 1.4hdi air line - 226k naar 270k in 1 jaar en 3 maanden
2008 my2009 Volvo C30 1.8 sinds 30-3-2015 van 136k nu op 222k+
Nou...
Als ik deze foto bekijk, werkt het officiële sidemarker-gedeelte gewoon niet, en zit er geen lampje (ledje) meer in.. Net zoals bij Audi, veel Japanse merken etc..
Zoals bij de V40 en V60 voorop gebeurd is
Laatst gewijzigd door JTC30 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
1998 Peugeot 106 1.5d Accent - 259k naar 273k in 5,5 maand
2006 Peugeot 206 1.4hdi air line - 226k naar 270k in 1 jaar en 3 maanden
2008 my2009 Volvo C30 1.8 sinds 30-3-2015 van 136k nu op 222k+
Die C stijl vind ik best ok, je kan in elke auto wel een stukje vinden dat op een ander model/merk gelijkt.
De XC40 is in mijn ogen toch een pak beter geslaagd dan die Suzuki....
Ik vind het alleen spijtig dat ze tijdens de presentatie hoog oplopen met het nieuwe interieur en de slimme oplossingen, maar er niks van getoond werd.
De XC40 is voor mij wel te klein, dus ik zal er normaliter nooit eentje kopen, maar geslaagd vind ik hem zeker.
Ik vind de XC40 erg geslaagd, de prijsstelling valt me wel behoorlijk tegen (als ik de Belgische prijzen zie vrees ik dat deze in Nederland door BPM enz nog een stukje duurder uit valt). Ik had verwacht dat deze toch wel een behoorlijk stuk goedkoper zou zijn eigenlijk.
Volvo V60 R-Design (MY2014) 1.6 T3 Powershift, Polestar Engineered Renault Mégane Estate Limited TCE 140 (MY2018) Volvo V60 (MY2015) 1.6 D2 Momentum, High Performance met Sensus Connect Volvo V50 (MY2011) 1.6D Kinetic, High Performance met RTI navigatie
@BlackcurrantV70 -> In deze video wordt wat meer uitgelegd over exterieur en interieur.
@NielsLu -> Overal lees je dat mensen over de prijs vallen.. Duitsland en Sweden zal in andere landen wel het zelfde zijn.
Maar zijn natuurlijk wel hele complete uitvoering met alle opties in de Luxury uitvoering.
Laatst gewijzigd door MichelR op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Autoloos. Ridder te voet C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire V40 D4 R-Design Rebel Blue V40 D2 Summum MY13 Volvo C30 1.6 R-Edition MY11 Volvo C30 1.6 Kinetic MY07 Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT Volvo 343
Ik zie het streepje wel, maar volgens mij zit in de VS meer naar links ook nog wat. Bij de XC60 en XC90 loopt het niet zover door..
Verder de prijs.. ik lees een instapper vanaf €40k..
Is dat realistisch met een goedkopere Audi Q3, een goedkopere Mercedes GLA en iets duurdere BMW X1?
Ik denk dat ze zich daarmee best in de vingers kunnen snijden, ze worden te duur voor het publiek dat ze ooit hadden.. en de gemiddelde leaser springt dan liever in een Duitse kar lijkt me
1998 Peugeot 106 1.5d Accent - 259k naar 273k in 5,5 maand
2006 Peugeot 206 1.4hdi air line - 226k naar 270k in 1 jaar en 3 maanden
2008 my2009 Volvo C30 1.8 sinds 30-3-2015 van 136k nu op 222k+
Duh. Kijk naar de oudere Volvo's vanaf +/- 2004 die ze allemaal hebben, en de oude S40/V40 natuurlijk. Waarbij de nieuwere ze mooi geïntegreerd hebben in het achterlicht en de koplamp. Dan vanaf 2011 moesten de voorste ineens helder, een vanaf 2014 lijken ze compleet verdwenen aan de voorkant, maar ze waren er nog aan de achterkant.
Laten we een typisch model pakken waar ze duidelijk op zitten en niet werken: Jeep Renegade. (Vind ik erg jammer)
Als je het plaatje van Michel inzoomt zie je in het donkere deel aan de zijkant een sleuf zitten. Het lijkt mij dat daar in de Amerikaanse markt ook iets in zit. Dat betekent dus weer minder zichtbaarheid, zoals ze al bij de voorkant hebben weggehaald. En dan zit dat streepje er nog wel, maar gewoon weer een lampje verdwenen
En in Europa mag het nog gewoon, zie de huidige Maserati Ghibli.
Laatst gewijzigd door JTC30 op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
1998 Peugeot 106 1.5d Accent - 259k naar 273k in 5,5 maand
2006 Peugeot 206 1.4hdi air line - 226k naar 270k in 1 jaar en 3 maanden
2008 my2009 Volvo C30 1.8 sinds 30-3-2015 van 136k nu op 222k+
Het zal, de onopvallende en mooi geïntegreerde led sidemarkers van tegenwoordig zijn nog steeds perfect zichtbaar op alle modellen, dat ze niet zo opvallen betekend nog niet dat ze weg zijn..
Nee, schijnbaar weet jij niet wat sidemarkers zijn..
Laten we de voorkant eens pakken van de huidige XC60..
EU: geen side markers
US: wel sidemarkers
Of de grote verandering die de V40 doormaakte..
Pre2014:
Vanaf my2014 was dit oranje lampje weg. En was er dus geen sidemarker meer.
Volgens EU regelgeving horen sidemarkers oranje te zijn. Aan de voorkant is nergens oranje te bekennen op de XC40, aan de achterkant mogen ze rood zijn indien ze 1 zijn met het achterlicht. Dat was bij alle Volvo's zo muv oude S40/V40..
Waar zie jij überhaupt voorop sidemarkers op de XC40? Of desnoods de XC60 hierboven? Waar voorop de sidemarkers hoorden te zitten is gewoon doorzichtig glas zonder lampje er achter. En dat is ook bij de S60 en V60 gebeurd in my15 dacht ik..
Laatst gewijzigd door JTC30 op 01.01.1970 - 01:00, 3 keer totaal gewijzigd.
1998 Peugeot 106 1.5d Accent - 259k naar 273k in 5,5 maand
2006 Peugeot 206 1.4hdi air line - 226k naar 270k in 1 jaar en 3 maanden
2008 my2009 Volvo C30 1.8 sinds 30-3-2015 van 136k nu op 222k+