Lang niet iedereen rijdt 130 en zeker vrachtwagens niet. En ik schakel terug en haal in als er een vrachtwagen te dicht achter me komt rijden.+++t blijft behelpen+++ schreef: Dat lijkt me evident. Het is de relatieve snelheid t.o.v. je mede-weggebruikers en de ontworpen wegsnelheid.
95 gaan rijden op een weg waar iedereen rond die 130 rijdt is volgens mij relatief onveilig, zeker als je ook nog middenbaanplakkers hebt.
Als je tussen de vrachtwagens gaat rijden is het nog daar aan toe, maar met die snelheid gaan inhalen of in het midden blijven rijden is echt not done.
Upgrade 1.6D2 Kinetic naar 2.0D2 Nordic+
- Longone
- 5th Gear member
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 10.08.2006 - 12:02
- +++t blijft behelpen+++
- 6th Gear member
- Berichten: 2796
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 21:20
- Locatie: Oz
- Contacteer:
Iedereen zijn ding hoor, maar zo wil ik echt niet rijden. Daar zou ik doodongelukkig van worden.Longone schreef: Lang niet iedereen rijdt 130 en zeker vrachtwagens niet. En ik schakel terug en haal in als er een vrachtwagen te dicht achter me komt rijden.
Laatst gewijzigd door +++t blijft behelpen+++ op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
'90 740 Turbo+ intercooler estate 192 BHP 290NM
'17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue
'89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC
'84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object'
'04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey
'88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK
'95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km
'93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1
'86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic
'17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue
'89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC
'84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object'
'04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey
'88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK
'95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km
'93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1
'86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic
- Longone
- 5th Gear member
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 10.08.2006 - 12:02
Dan moet je dat ook niet doen.+++t blijft behelpen+++ schreef: Iedereen zijn ding hoor, maar zo wil ik echt niet rijden. Daar zou ik doodongelukkig van worden.
Het is of "sportiever" rijden of "economischer", een combinatie is helaas niet mogelijk.
Laatst gewijzigd door Longone op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- +++t blijft behelpen+++
- 6th Gear member
- Berichten: 2796
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 21:20
- Locatie: Oz
- Contacteer:
Dat is waar.
Ergens zit een compromis.
Ergens zit een compromis.
'90 740 Turbo+ intercooler estate 192 BHP 290NM
'17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue
'89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC
'84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object'
'04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey
'88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK
'95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km
'93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1
'86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic
'17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue
'89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC
'84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object'
'04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey
'88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK
'95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km
'93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1
'86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic