Als hij verder goed is, zeker laten repareren, mijn S60 2.4 165 pk 2002 Km: 350000, leren bekleding gebruikt geen spatje olie, altijd bij de dealer in onderhoud geweest krijgt steeds een complimentje bij zijn beurt (1x per jaar, voor de vakantie) van de monteur dit is vrijwel altijd dezelfde, is zelf ook volvo liefhebber en heeft ook een paar oudjes! Hij zegt dat je voor de kosten van die reparatie's geen ander kunt nemen, die 5 cyl. motor schijnt zo een beetje onverslijtbaar te zijn, gewoon oprijden is zijn advies, en anders, als ik hem weg doe, wilt hij hem graag hebben, dat zegt toch genoeg denk ik? Ik heb overigens een keer een computerstoring gehad, was een nieuw accu ingezet bij een automaterialen zaak, hele instrumenten paneel uitgevallen, zou volgens prijsopgave van de dealer €872. kosten, het vooronderzoek waarbij wat zekeringen, oorzaak zoeken enz. koste me ook €118.- paneel moest vervangen worden! Kreeg op deze groep een tip van een Erich uit Oosterhout, kon een paar dagen later komen, bleek een professional op dat gebied te zijn, dus geen beun de Haas! Koffie amper op was hij klaar, €165.- meteen alle "lampjes" verwisseld en een complete uitdraai van de boordcomputer tot zijn bouw!! Beslist een aanrader!
http://www.ets1.nl/ !!! Toch wel een prima Forum hier !!