(je weet toch ongeveer hoeveel reparaties je gemiddeld krijgt in een week, daar kun je rekening mee houden, en komen die niet, dan kun je wat auto's eerder afleveren)
Allemaal happy klanten!

Ik zou iemand die volstrekt onbekend is en gelijk eisen stelt ook doorverwijzen naar de concurrent.ps-amazon schreef:
ja, daar rij je dus met een grote boog omheen
Dit geeft mi precies weer waarom ik zelfstandig ben geworden en anderen dat niet aandurven.ps-amazon schreef: samengevat kan je stellen dat er grofweg twee soorten ondernemers/garagisten zijn:
zij die denken in problemen en alles wat anders is dan het routinematige eenzijdig geplande werk doodeng vinden
zij die denken in oplossingen en het onverwachte zien als kans
2 kanten op toch?lint schreef: Precies, de toon maakt de muziek.
Vanmiddag een turbo koelwaterleiding besteld bij Svala Hillegom, van een 2.5T V70 2006, moest echt uit zweden komen, is er pas maandag/dinsdag.V480-S60 schreef: Ho ho. We gaan Robert toch niet beschuldigen van het feit dat hij de verkeerde toon heeft aangeslagen? Dat blijkt namelijk nergens uit zijn relaas. En ik verwacht ook niet dat hij dat gedaan heeft. Anders was Verkerk ook niet met de auto aan de slag gegaan.
Overigens ja de 2.0 non turbo is wel degelijk incourant. Bij courante modellen (motoren) is het onderdeel namelijk dezelfde dag vanuit het distributiecentrum nog bij de dealer.
Zeker niet! We zijn inmiddels volledig afgedwaald, net een discussie tijdens de gemiddelde verjaardag.V480-S60 schreef: Ho ho. We gaan Robert toch niet beschuldigen van het feit dat hij de verkeerde toon heeft aangeslagen? Dat blijkt namelijk nergens uit zijn relaas. En ik verwacht ook niet dat hij dat gedaan heeft. Anders was Verkerk ook niet met de auto aan de slag gegaan.
Ik begon me ook al af te vragen welke open zenuw ik geraakt hadV480-S60 schreef: Ho ho. We gaan Robert toch niet beschuldigen van het feit dat hij de verkeerde toon heeft aangeslagen? Dat blijkt namelijk nergens uit zijn relaas. En ik verwacht ook niet dat hij dat gedaan heeft. Anders was Verkerk ook niet met de auto aan de slag gegaan.
Overigens ja de 2.0 non turbo is wel degelijk incourant. Bij courante modellen (motoren) is het onderdeel namelijk dezelfde dag vanuit het distributiecentrum nog bij de dealer.
From: Customer Experience Operations, Volvo Cars
Date: 2018-03-05 08:14
Dear Mr. B....,
Please accept our apologies due to the late reply.
We have finalised the investigation regarding your Volvo V70’s the fuel pump replacement. According to the evidence and warranty expert’s opinion we gathered, unfortunately we are not able to support you with your request of the warranty claim on the repair made by Bilia in Täby on January 13, 2017.
In this specific situation, no warranty can be claimed by the dealer in the Netherlands on the fuel pump replaced by the Swedish dealer because it was replaced outside of the market (in Sweden). We looked into the possibility of parts warranty afterwards, but you would be eligible to this only if you have paid for the parts replacement in Sweden. According to Volvo policy, the parts warranty can only be used against a paid customer invoice, but this was facilitated by the previous owner.
We would like to take this opportunity to thank you for taking the time to bring this to our attention.
Yours Sincerely,
A....
Customer Experience Manager
T +46-31-325-..-..
cxo@volvocars.com
VOLVO CAR CORPORATION
Customer Experience Operations
Dept. 57411 RBV1
SE-405 31 Göteborg, Sweden
volvocars.com
Registered Office Göteborg, Sweden
Registration No. 556074-3089