Gedeelde smart is halve smart.kitesem schreef: Beter en jaloers..
Wel raar dat verschil van bijna twee maanden. We gaan het zien, lastig wachten nu ik ermee gereden heb.
Onze XC40 wordt ook pas 17 april bij de dealer verwacht. (besteld in oktober)
Gedeelde smart is halve smart.kitesem schreef: Beter en jaloers..
Wel raar dat verschil van bijna twee maanden. We gaan het zien, lastig wachten nu ik ermee gereden heb.
Behalve de XC40 InscriptionMichelR schreef: Configurator is nu aangepast.. Andere modelen nu ook te configureren.![]()
Ik vind het af-fabriek ook wat TE zwart, mijn V70N destijds had groen getint privacy glass, dat was mooierErikho schreef: Ik zou zelf dat privacy glass achterwege laten, vind het op geen enkele auto mooi staan.
Waar kan ik deze auto bekijken ? Ik heb hem ook zo besteld maar nog nooit levend gezien !V480-S60 schreef: Gisteren even bij de dealer geweest. Kon helaas niet proefrijden maar doe mij deze maar! Helaas is €66.500 door de belachelijke BPM een stapje, nee 3 stapjes, te ver!!
Ben best benieuwd hoe die XC40 in het echt is, op basis van de afbeeldingen ben ik eerlijk gezegd nog niet overtuigd. Maar zo af en toe hebben we ook wel eens van die gedachten ‘dat een kleinere auto in onze situatie ook best zou kunnen’, aan de andere kant: achteruitgang is in principe nooit leuk...... als het echte achteruitgang betreft tenminste.BlackcurrantV70 schreef: Gisteren samen met vrienden naar onze dealer geweest, ze overwogen een XC40 of recente 2dehandse XC60 MY17.
Even proefgereden met XC60 D4 AWD MY17, XC60 D4 MY18 en XC40 T5 AWD MY18.
Wat wen ongelofelijk leuke auto is die XC40, komende uit mijn XC70 verwachtte ik een kleine beklemmend aanvoelend karretje, maar dat was het helemaal niet.
Echt een leuke auto, indien ik ooit kleiner moet rijden, zou het zeker geen straf zijn !