Ik had de remmen ook op mijn lijstje staan als het volgende item om aan te pakken... Maar over een maand ofzo, niet nu... komt echt heel onhandig uit... zowel qua tijd, temperatuur en financieel.
Ik ga op zoek naar dat stekkertje, geen idee of die er op zit. Heb je een tip waar ik moet zoeken?

Het versleten remblokje zat aan de binnenzijde (de linker op de foto) en hier is de remzuiger gangbaar.
Degene met nog redelijk wat voering zat aan de buitenzijde en daar lijkt de zuiger vast te zitten, ook is het stofhoesje van de zuiger daar stuk.
Hele zooitje er maar af dan en meteen nieuwe schijven...

Ik heb geen elektra in mijn garagebox en kan dus mijn compressor niet gebruiken. Ik heb vorig jaar een prachtig ding voor de motor gekocht waarmee je de remvloeistof d.m.v. vacuüm door de nippels zuigt. (hmm klinkt licht erotisch

Nu kan ik een 1500watt omvormer lenen 12V-230V en die dan op een met draaiende motor, voor de box geparkeerde, Citroën aansluiten... Hier dan mijn compressor op aansluiten en de remvloeistof vervangen. En hopen dat de zekering van de Citroën niet knapt...
Nog een heel gedoe om erachter te komen of je een Girling of ATE klauw hebt... Ik gok op Girling bij mij.