VOLVOC schreef:
Niks aan het handje na in totaal 30.000km en flink hogedrukspuit etc. Volvo zal dit echt niet aan gaan passen en navraag leert me ook dat het incidenten zijn. Helaas lijkt met deze betreffende auto van alles iets minder te zijn. He systeem dat Volvo heeft toegepast wordt juist geroemd qua werking en design. Geen vieze broekspijpen etc. minder verre uitstap.
Het is waar dat ik over meerdere dingen niet tevreden ben. Misschien ben ik te kritisch. Ik had gehoopt dat het nieuwe Volvo de afwerking en details echt op orde had en meedoet met de premium (Top 3) Duitse merken, maar dat valt me helaas tegen.
Issues en problemen van Volvo negeren is ook een manier.
Helaas is het wel een feit dat de achterdeur bij de wielkasten wel een echt probleemgeval is bij de XC60. Het sluit gewoon niet goed genoeg af en geeft ook steenslag op de binnenzijde van de deur.
Er zijn meerdere merken die dit toepassen, maar blijkbaar op een iets andere manier zonder de problemen van vuil dat binnen dringt en steenslag op de deur.
Overigens is Audi met de Q5 er met de facelift vanaf gestapt. Maar Lexus, Range Rover en andere topmerken passen het zonder problemen toe lijkt het.
En inderdaad: wat heb je aan schone broekspijpen als het vuil gewoon naast de achterbank binnen in de auto ligt...