Heb voor dezelfde keuze gestaan als Hans-oet-Twent : Gas of diesel. Ik heb uiteindelijk voor diesel gekozen .Ook ik ga jaarlijks met de caravan (1300kg )op-pad.Ik reed met een 945 op LPG , dus de volgende Volvo weer op gas......
Echter een 945 is een redelijk vriendelijk te onderhouden en dit blijkt voor een V70 BI-FUEL niet het geval te zijn .Met een LPG auto heb je een kleine aktieradius , wel voordelig tanken . Het vermogen van een bi-fuel is
'' slechts '' 140 pk . Dit is echter ruim voldoende om met het verkeer mee tekomen , maar met de caravan is dit een ander verhaal .Uiteindelijk heb ik dus toch voor een XC 70 D5 gekozen . Met de caravan rijden is een waar genoegen, ik moet af-en-toe in de spiegel kijken om te zien oftie er nog aanhangt , je merkt hem niet eens ! Dus Hans-oet-Twent : Ga voor een D5 !
Nadeel van het dieselen vind ik de stinkzooi met tanken.
was getekend Harrie
TDI, D5, LPG of toch benzine
- Oceanracer
- Geartronic member
- Berichten: 22959
- Lid geworden op: 06.07.2006 - 12:26
- Locatie: Groningen
Kijk, zo eentje bedoelt Marcel nou. Een 2.4T low pressure turbo. En deze is ook nog met automaat en schitterend licht interieur. Niet te veel km's en bij de dealer. Dus wel de hoofdprijs. Maar is natuurlijk een schitterende wagen! Ik kan je wel zeggen: Dit is genieten met een grote G !!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
- nikske
- 3rd Gear member
- Berichten: 495
- Lid geworden op: 21.12.2006 - 22:01
Ik wil niet liggen cijferen wat er nu wel of niet goedkoop is. Ik heb twee V70's 2.5D en dat voor minder dan 10 000 km/j voor de ene en minder dan 15 000 km/j voor de andere. Maar ik rijd er enorm graag mee en geniet er elke km van, dat telt vind ik. Is natuurlijk persoonlijk, ieder voor zich.
(maar ga toch maar voor diesel, en de D5 is idd nog lekkerder
)
(maar ga toch maar voor diesel, en de D5 is idd nog lekkerder

2015 Volvo V60 D2 ps - 2003 Volvo S60 2.4i
- Oceanracer
- Geartronic member
- Berichten: 22959
- Lid geworden op: 06.07.2006 - 12:26
- Locatie: Groningen
Noch met mijn "classic" noch met mijn huidige V70 heb ik ooit ervaren dat de wagen naar achteren helt bij het vervoeren van een caravan. Zie hiervoor ook foto's elders op dit forum. Dus die "must"? Ik heb ze niet gemist.Niveauregeling met een caravan is inderdaad ''een must''
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Ik heb de verschillen onderweg zeker wel gezien!
Idd niveauregeling is met een caravan "een must".
Heerlijk gewoon zo'n rechte combinatie, minder last bij drempels.
Idd niveauregeling is met een caravan "een must".
Heerlijk gewoon zo'n rechte combinatie, minder last bij drempels.
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10629
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Het aanbod met niveau regeling is enigszins beperkt. Is dit er later op te zetten? Of is het iets vanaf fabriek? Voor zowel de Classic als de huidige V70?AlexV70 schreef:Ik heb de verschillen onderweg zeker wel gezien!
Idd niveauregeling is met een caravan "een must".
Heerlijk gewoon zo'n rechte combinatie, minder last bij drempels.
groetn oet een zeiknat Twent.
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
Dat van die drempels kan ik beamen, voor ik de straat uit ben (binnen 200mtr) tref ik een drempel waarop de valbeugel steevast krast, daarna geen enkel probleem meer.
Nivomat's kunnen achteraf gemonteerd worden (kost wel wat)
Nivomat's kunnen achteraf gemonteerd worden (kost wel wat)
Volvo for life
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10629
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Bart,bart simpson schreef:Dat van die drempels kan ik beamen, voor ik de straat uit ben (binnen 200mtr) tref ik een drempel waarop de valbeugel steevast krast, daarna geen enkel probleem meer.
Nivomat's kunnen achteraf gemonteerd worden (kost wel wat)
Nivomat's werken die electronisch of mechanisch?
Vanmiddag een klein kwartiertje in een D5 comfort uit 2002 gereden. Schakel bak, vol leer, telefoon ingebouwd, radio + CD wisselaar (kon alleen de wisselaar niet vinden?)
Ben gematigd positief..... de auto trok naar rechts. Rechtervelg fors beschadigd..... Auto is op enkele plekken behoorlijk bekrast. Achter- en voorruit ook vol met krassen, bij vorst dus keihard wezen krabben... Hoe dom kun je zijn....
Zit positie, mwah kon m'n rechtervoet/been niet echt lekker kwijt. Stoel was electrisch verstelbaar. Volgende keer maar eens in een automaat met stoffen niet electrisch verstelbare stoel gaan rijden.
We shall see........ Alternatief A6 Avant 2.5 tdi???
Greetz oet Twent
Niveauregeling werkt "mechanisch". (let vooral op de aanhalingstekens)
De radio was waarschijnlijk een HU 803 en daar kunnen 4 cd's in.
Soms zit er ook nog een extra wisselaar in de kofferbak meestal in combinatie met RTI.
De radio was waarschijnlijk een HU 803 en daar kunnen 4 cd's in.
Soms zit er ook nog een extra wisselaar in de kofferbak meestal in combinatie met RTI.
- Hans
- 8th Gear member
- Berichten: 10603
- Lid geworden op: 31.07.2005 - 20:41
- Locatie: Z.O.Brabant
- Contacteer:
Je hebt dus duidelijk een V70 getroffen van een "niet" liefhebber. Ik bedoel, wel een mooie auto kopen maar vervolgens er mee om gaan alsof het een stuk vuil is. Dat naar rechts trekken zal te maken hebben met die beschadigde velg, die is dan waarschijnlijk krom.Hans oet Twent schreef:Bart,bart simpson schreef:Dat van die drempels kan ik beamen, voor ik de straat uit ben (binnen 200mtr) tref ik een drempel waarop de valbeugel steevast krast, daarna geen enkel probleem meer.
Nivomat's kunnen achteraf gemonteerd worden (kost wel wat)
Nivomat's werken die electronisch of mechanisch?
Vanmiddag een klein kwartiertje in een D5 comfort uit 2002 gereden. Schakel bak, vol leer, telefoon ingebouwd, radio + CD wisselaar (kon alleen de wisselaar niet vinden?)
Ben gematigd positief..... de auto trok naar rechts. Rechtervelg fors beschadigd..... Auto is op enkele plekken behoorlijk bekrast. Achter- en voorruit ook vol met krassen, bij vorst dus keihard wezen krabben... Hoe dom kun je zijn....
Zit positie, mwah kon m'n rechtervoet/been niet echt lekker kwijt. Stoel was electrisch verstelbaar. Volgende keer maar eens in een automaat met stoffen niet electrisch verstelbare stoel gaan rijden.
We shall see........ Alternatief A6 Avant 2.5 tdi???
Greetz oet Twent
Maar het belangrijkste, wat vond je van de D5 moter??
En die zitplaatspositie...moijn mening is dat de halfleer combinatie (sportstoel) idd beter zit. Je glijd niet meer onderuit.
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10629
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Hans,hans anesthesie schreef:Je hebt dus duidelijk een V70 getroffen van een "niet" liefhebber. Ik bedoel, wel een mooie auto kopen maar vervolgens er mee om gaan alsof het een stuk vuil is. Dat naar rechts trekken zal te maken hebben met die beschadigde velg, die is dan waarschijnlijk krom.Hans oet Twent schreef:Bart,bart simpson schreef:Dat van die drempels kan ik beamen, voor ik de straat uit ben (binnen 200mtr) tref ik een drempel waarop de valbeugel steevast krast, daarna geen enkel probleem meer.
Nivomat's kunnen achteraf gemonteerd worden (kost wel wat)
Nivomat's werken die electronisch of mechanisch?
Vanmiddag een klein kwartiertje in een D5 comfort uit 2002 gereden. Schakel bak, vol leer, telefoon ingebouwd, radio + CD wisselaar (kon alleen de wisselaar niet vinden?)
Ben gematigd positief..... de auto trok naar rechts. Rechtervelg fors beschadigd..... Auto is op enkele plekken behoorlijk bekrast. Achter- en voorruit ook vol met krassen, bij vorst dus keihard wezen krabben... Hoe dom kun je zijn....
Zit positie, mwah kon m'n rechtervoet/been niet echt lekker kwijt. Stoel was electrisch verstelbaar. Volgende keer maar eens in een automaat met stoffen niet electrisch verstelbare stoel gaan rijden.
We shall see........ Alternatief A6 Avant 2.5 tdi???
Greetz oet Twent
Maar het belangrijkste, wat vond je van de D5 moter??
En die zitplaatspositie...moijn mening is dat de halfleer combinatie (sportstoel) idd beter zit. Je glijd niet meer onderuit.
De D5 motor heeft me een grijns van oor tot oor bezorgd. Wat een fantastisch gevoel. Bovendien dat geluid.... K zou me voor kunnen stellen dat men de radio niet eens aanzet om alleen te genieten van de muziek die vooronder wegkomt. SUPER.
Wat schrijven jullie per jaar af op de V70. Ik als Lease rijder heb me daar nooit in verdiept laat staan te maken mee gehad. 3 A 4 duizend Euro is dat normaal?
Greetz oet een "winderig" Twent.
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10629
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Beste mensen,
Na enig speurwerk heb ik een auto gevonden die aan mijn verwachtingen voldoet. Enige wat niet voldoet is de prijs. Maar dat kennen jullie wellicht. Graag zou ik jullie ongezouten mening willen ontvangen over het onderstaande, en wat ik eventueel aan kosten kan verwachten binnen niet al te lange tijd. Of ik nu zakelijk en prive of alleen prive ermee ga rijden dat laat ik even in het midden. Ik ben daar nog steeds niet uit.
Gevonden;
V70 D5 automaat. juli' 03
Edition 2
Auto ziet er netjes uit. Wel de gebruikelijke gebruiksporen.
ruim 180K aan kilometers, in 2 jaar en 7 mnd tijd!
Auto staat al een jaar stil. 200Km slechts gereden.
Onderhoudhistorie aangevraagd bij de Lease maatschappij.
Er heeft geen racer in de auto gereden. Alles redelijk normaal. Bij 100K pas de remblokken vervangen zegt al genoeg.
Nu de auto al een jaar stilstaat zou dat op termijn wat kunnen gaan betekenen? Rubbers uitdrogen of zo ik noem maar wat. Verstuivers die verstopt gaan zitten??
Waar moet ik in dit geval specifiek op gaan letten???
O ja kan iemand mij aangeven wat de afschrijving bij benadering zal zijn per jaar?
Ik hoor het wel. (Bai de wee ik ben geen techneut vandaar de vragen)
groetn oet een wit Twent
Na enig speurwerk heb ik een auto gevonden die aan mijn verwachtingen voldoet. Enige wat niet voldoet is de prijs. Maar dat kennen jullie wellicht. Graag zou ik jullie ongezouten mening willen ontvangen over het onderstaande, en wat ik eventueel aan kosten kan verwachten binnen niet al te lange tijd. Of ik nu zakelijk en prive of alleen prive ermee ga rijden dat laat ik even in het midden. Ik ben daar nog steeds niet uit.
Gevonden;
V70 D5 automaat. juli' 03
Edition 2
Auto ziet er netjes uit. Wel de gebruikelijke gebruiksporen.
ruim 180K aan kilometers, in 2 jaar en 7 mnd tijd!
Auto staat al een jaar stil. 200Km slechts gereden.
Onderhoudhistorie aangevraagd bij de Lease maatschappij.
Er heeft geen racer in de auto gereden. Alles redelijk normaal. Bij 100K pas de remblokken vervangen zegt al genoeg.
Nu de auto al een jaar stilstaat zou dat op termijn wat kunnen gaan betekenen? Rubbers uitdrogen of zo ik noem maar wat. Verstuivers die verstopt gaan zitten??
Waar moet ik in dit geval specifiek op gaan letten???
O ja kan iemand mij aangeven wat de afschrijving bij benadering zal zijn per jaar?
Ik hoor het wel. (Bai de wee ik ben geen techneut vandaar de vragen)
groetn oet een wit Twent
- Fat Rat
- 5th Gear member
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: 18.05.2006 - 22:09
- Locatie: Walcheren
Misschien ook geen onbelangrijke vraag: Waarom heeft de auto stil gestaan?
stond de wagen dat jaar te koop of......
stond de wagen dat jaar te koop of......
Red Blocks Forever and a day
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10629
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Fat Rat,Fat Rat schreef:Misschien ook geen onbelangrijke vraag: Waarom heeft de auto stil gestaan?
stond de wagen dat jaar te koop of......
Ja de auto is medio februari 2006 uit de lease gehaald en door verkocht in de handel. Daar staat de auto nu een jaar stil. Volgens de lease maatschappij geen schade auto.
Hans oet Twent
-
- 1st Gear member
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 15.01.2007 - 20:51
- Locatie: Twente
Ik heb ook staan twijfelen bij een S60D5 die al 2 jaar bij een dealer stond en voorzover ik kon zien geen onderhoud had gehad. Specialisten bij mij op het werk hadden het over verouderende vloeistoffen maar belangrijker er is kans dat er binnen in de motor corrosie is ontstaan.
Dit zal niet veel zijn, maar het veroorzaakt bijvoorbeeld wel een minder glad oppervlak op je zuigers en cylinderwanden. :?
Op zich hoeft dit niet zo'n groot probleem te zijn, maar je loopt wel kans op een verhoogt olieverbruik. Bovendien werd mij geadvieseerd om, nadat de auto weer in gebruik is genomen de olie + filter vrij snel te vervangen om corrosiedeetjes/restanten uit de motor te krijgen. Daarna is het afwachten hoe het olieverbruik zich ontwikkeld, maar dat is bij een 2e hands auto altijd afwachten.
O ja, volgens mij heb ik de V70 D5 gekocht die je eerder hebt beschreven na een proefrit. Heerlijke auto, (ik heb er inmiddels ruim 2000 km mee gereden) en de minpunten zijn op de ramen na verholpen. service van de garage is zeer goed. Ik reed voorheen Mercedes, maar wil niet meer terug, dit is veel beter.
Succes en wijsheid toegewenst bij je beslissing,
v70d5
Dit zal niet veel zijn, maar het veroorzaakt bijvoorbeeld wel een minder glad oppervlak op je zuigers en cylinderwanden. :?
Op zich hoeft dit niet zo'n groot probleem te zijn, maar je loopt wel kans op een verhoogt olieverbruik. Bovendien werd mij geadvieseerd om, nadat de auto weer in gebruik is genomen de olie + filter vrij snel te vervangen om corrosiedeetjes/restanten uit de motor te krijgen. Daarna is het afwachten hoe het olieverbruik zich ontwikkeld, maar dat is bij een 2e hands auto altijd afwachten.
O ja, volgens mij heb ik de V70 D5 gekocht die je eerder hebt beschreven na een proefrit. Heerlijke auto, (ik heb er inmiddels ruim 2000 km mee gereden) en de minpunten zijn op de ramen na verholpen. service van de garage is zeer goed. Ik reed voorheen Mercedes, maar wil niet meer terug, dit is veel beter.

Succes en wijsheid toegewenst bij je beslissing,
v70d5
- Jan W
- 2nd Gear member
- Berichten: 187
- Lid geworden op: 28.11.2006 - 20:41
- Locatie: Oosterhout NB
Op zich zou e.e.a. niet verkeerd mogen zijn. Wel is het natuurlijk vreemd dat een D5 uit 2003 met zo'n (haast) 'maagdelijke' kilometerstand zo'n tijd stil heeft gestaan.... Maar uit je verhaal meen ik begrepen te hebben dat je alle onlogica van het verhaal reeds hebt gecheckt. En dat het onlogische verhaal -voor zover jou bekend- geen onwaarheden bevat.Hans oet Twent schreef: Waar moet ik in dit geval specifiek op gaan letten???
O ja kan iemand mij aangeven wat de afschrijving bij benadering zal zijn per jaar?
Als de prijs goed is, zou ik het doen. Wel natuurlijk goede afspraken met de verkoper maken en deze ook vastleggen..... Verder, zoals reeds opgemerkt, direct de olie laten vervangen en dan fluks binnen een paar duizend kilometer nieuwe olie & filters er in. Oók de olie en het filter van de automatische bak vervangen! Voor de rest de banden eens goed nakijken (goed letten op droogtescheuren en 'platte kanten': bij twijfel vervangen!). Ook zaken als gangbaarheid handrem (trommeltjes, dus mechanisch!) goed na laten kijken en waar nodig weer gangbaar maken. Verder zou het best wel eens kunnen zijn dat de remolie 'over de datum' is -dus ook maar vervangen.... Qua remmen zelf: roest geeft niets; een paar keer stevig remmen en ze zijn weer glanzend schoon. De accu lijkt me ook een item dat na lange stilstand niet meer zo jofel kan zijn (maar hier bevestigen uitzonderingen de regel). Ook zaken als interieurfilters e.d. (laten) vervangen. Ten slotte: laat het airco (ECC) systeem goed nakijken -dit zowel qua koudemiddel als óók alle slangen e.d.: airco-installaties houden helemáál niet van stilstand of niet-gebruik!!! En reparaties aan dat soort apparatuur hakken er doorgaans flink in.
De omvang van de post afschrijving voor een 2003'er D5 zou nu -anno 2007- over het hoogtepunt heen moeten zijn.
Qua afschrijvingsbedragen: hou rekening met iets van € 2.500 à € 4.000 per jaar, afhankelijk van wàt en wanneer je weer iets terug koopt. Bij de aankoop van een gebruikte op een gebruikte auto is het altijd moeilijk om e.e.a. van te voren te kunnen calculeren, omdat de waarde's van de beide voertuigen niet vast liggen. Je kunt e.e.a. immers pas becijferen als je de auto verkocht hebt.
Succes!
Jan W
V 70 T5 in Silver met Offblack Select.
Voorzien van Estate-, Comfort- en Elegance-line.
Verder 's zomers op 17' Almathea, maar 's winters op 16' staal...
Voorzien van Estate-, Comfort- en Elegance-line.
Verder 's zomers op 17' Almathea, maar 's winters op 16' staal...
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10629
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Ja daar is ie weer.
Wel het zakelijk rijden met de prive auto is van de baan. Als ik een V70 koop is het puur voor prive. Een nieuwe lease auto is (nog) niet aan de orde.
Met wat speurwerk kom je wel mooi auto's tegen die schappelijk geprijsd zijn.
Ik heb gevonde'n;
V70 D5 geartronic 2002, net 205K aan kilometers.
ABS, airconditioning, buitentemp. meter, bumpers in carrosseriekleur, centr.vergrendeling, centr. deurvergrendeling afst.bed., cruise control, deelb. achterbank, dubbele airbag, enkele airbag, elektr. ramen voor + achter, elektr. buitenspiegels, geregelde airco, getint glas, dakrailing , lederen bekleding, lichtmetalen velgen , metallic lak, startonderbreker, stuurbekrachtiging, stuur hoogte verstelb., trekhaak, zij-airbags.
COMFORTLINE, CLIMATE-CONTROL, SELECT LEDER/STOF COMBINATIE
Wat ik graag van julli ervaren mannen en vrouwen zou willen weten is welke kosten er wellicht aan zitten te komen?
Versnellingsbak?
Motorsteunen?
Ik roep maar wat. Auto staat op het plaatje je 'vriendelijk' aan te kijken.
Schroom niet om je ongezouten mening te noemen. Wilde verhalen van een bak wisselen en dan 3 en een half K om de oren krijgen dat kan je bij iedere auto overkomen toch?
Ja ik ga de onderhoudshistorie goed checken.
Ik zie uw reactie verschijnen..... hoop ik.
Groetn oet nog steeds een onzeker Twent.
Wel het zakelijk rijden met de prive auto is van de baan. Als ik een V70 koop is het puur voor prive. Een nieuwe lease auto is (nog) niet aan de orde.
Met wat speurwerk kom je wel mooi auto's tegen die schappelijk geprijsd zijn.
Ik heb gevonde'n;
V70 D5 geartronic 2002, net 205K aan kilometers.
ABS, airconditioning, buitentemp. meter, bumpers in carrosseriekleur, centr.vergrendeling, centr. deurvergrendeling afst.bed., cruise control, deelb. achterbank, dubbele airbag, enkele airbag, elektr. ramen voor + achter, elektr. buitenspiegels, geregelde airco, getint glas, dakrailing , lederen bekleding, lichtmetalen velgen , metallic lak, startonderbreker, stuurbekrachtiging, stuur hoogte verstelb., trekhaak, zij-airbags.
COMFORTLINE, CLIMATE-CONTROL, SELECT LEDER/STOF COMBINATIE
Wat ik graag van julli ervaren mannen en vrouwen zou willen weten is welke kosten er wellicht aan zitten te komen?
Versnellingsbak?
Motorsteunen?
Ik roep maar wat. Auto staat op het plaatje je 'vriendelijk' aan te kijken.
Schroom niet om je ongezouten mening te noemen. Wilde verhalen van een bak wisselen en dan 3 en een half K om de oren krijgen dat kan je bij iedere auto overkomen toch?
Ja ik ga de onderhoudshistorie goed checken.
Ik zie uw reactie verschijnen..... hoop ik.
Groetn oet nog steeds een onzeker Twent.
- oudegroen
- 3rd Gear member
- Berichten: 486
- Lid geworden op: 25.01.2007 - 13:15
- Locatie: Soest
- Contacteer:
Hans,
Eerder gaf je aan dat een A6 2.5 tdi een alternatief zou zijn. Waarom een 2.5D (140pk) met eenzelfde motor dan niet? Mijn ervaring is juist dat je die (ze zijn welliswaar iets ouder) tegen zeer schappelijke prijzen kunt aanschaffen met weinig kilometers. (kijk bijvoorbeeld eens op www.viggen.nl). Ik heb er zo één gekocht en ik kan niet anders zeggen dat het súper bevalt.
Succes,
Joost
Eerder gaf je aan dat een A6 2.5 tdi een alternatief zou zijn. Waarom een 2.5D (140pk) met eenzelfde motor dan niet? Mijn ervaring is juist dat je die (ze zijn welliswaar iets ouder) tegen zeer schappelijke prijzen kunt aanschaffen met weinig kilometers. (kijk bijvoorbeeld eens op www.viggen.nl). Ik heb er zo één gekocht en ik kan niet anders zeggen dat het súper bevalt.
Succes,
Joost
Joost
V40 1.9D 1999, 240.000km
V70 2.5D 2000, 170.000km
240 GL 1989, 275.000km
C70 2.4 2006, 45.000km
XC90 D5 2007, 200.000km
V70 2.5 1997, 300.000km
V90 T4 Polestar Egineered 2019, 35.000km
XC90 T8 Polestar Engineered 2017, 80.000km
240 GLE 1992, 400.000km
C40 2022, 500km
......... en voor de rally:
240 Turbo 1986, 0km
V40 1.9D 1999, 240.000km
V70 2.5D 2000, 170.000km
240 GL 1989, 275.000km
C70 2.4 2006, 45.000km
XC90 D5 2007, 200.000km
V70 2.5 1997, 300.000km
V90 T4 Polestar Egineered 2019, 35.000km
XC90 T8 Polestar Engineered 2017, 80.000km
240 GLE 1992, 400.000km
C40 2022, 500km
......... en voor de rally:
240 Turbo 1986, 0km