sinds deze week ben ik het in het bezit van een S80 2.0D uit 2009 en zodra het weer en de tijd meezitten, zal ik wat fotootjes plaatsen en me fatsoenlijk voorstellen
Op zich is de auto helemaal prima, met 1 uitzondering en dat is dat de vorige eigenaar iets verkeerd gedaan bij het vervangen van een lampje, aangezien de hele reflector los in de behuizing zit.
Niet echt lekker voor de tegenliggers, maar zeker ook APK afkeur.
Uiteraard had ik de hele unit verwijderd uit de auto zodat ik eens rustig aan de keukentafel kon zien wat er aan de hand was. Het lijkt er gewoon op dat de reflector terug moet worden geklikt in de originele stand.
Maar na 3 uur tevergeefs kloten, krijg ik het niet voor elkaar.
Daarom zou ik graag willen weten of het "glas" verwijderd kan worden van de unit, zodat ik de reflector gewoon op zijn plek kan drukken.
Ik zie wel dat er 4 schroeven aan de binnenzijde van de unit zitten, maar ik vraag me af hoe je die in hemelsnaam los kan krijgen, aangezien ze onder een onmogelijke hoek zitten en helemaal onderin.
Heeft er iemand toevallig ervaring met het demonteren van zo`n unit? Ik zou het echt enorm zonde vinden, als ik om die reden een hele nieuwe unit moet gaan bestellen!
Groeten Wim