Wat het windgeruis betreft, het is niet voor niets dat we al gemeld hebben dat het dichtslaan van de deuren anders klinken dan wat het zou moeten zijn. (V90 CC had daar geen last van) Denk dat Volvo zich zou moeten bezinnen tot het vervangen van de deurrubbers (had ik al geschreven maar anderen geraken er blijkbaar van geïrriteerd als we dat melden

Voor de rest kan ik hierover weinig negatiefs melden, een testrit is een momentgebeuren en is verre van gebaseerd op ervaring.
De andere, een V90 CC AWD was toch een heel andere ervaring. Sturing vond ik eerlijk gezegd een stuk directer dan bij mijn oppervlakkige A6 wanneer we het stuurhuis op "Auto" zetten maar wel gelijkaardig met de V90 als we de besturing op dynamisch zetten. Om maar te zeggen, alles is zó subjectief.
Over het ACC ga ik het hier niet meer hebben, in mijn eigen topic hebben we dat al uitvoerig besproken, ik moet er niets van weten, komt er niet in alsook het lane warning/assist niet. Mij verbaast het niet dat bepaalde verzekeringsgroepen het al uit hun voorwaarden hebben verwijderd om korting te bekomen op je verzekering.
Ik hoop alvast dat een nieuwe V60/V60CC zo goed als vrijwaard blijft van kinderziektes.