Muziek streamen via Bluetooth

Geleverd vanaf 2003
henk99
1st Gear member

Ik heb gisteren net een 2010 V50 gekocht en wil dit eigenlijk graag gaan inbouwen (VT-200162). Ik heb de manual op de volvotech site bekeken, maar ben een beetje bang dat dit misschien voor mij wat te hoog gegrepen is. Zijn er wellicht instructie video's die ik over het hoofd heb gezien die me wat kunnen helpen hiermee? Ben als de dood om van die clipjes e.d. af te breken waardoor ik de boel niet meer goed in elkaar krijg.

Ik weet dat dit al een oud topic is, maar ik heb hem net, de 2010 V50 :D

Woonachtig omgeving Almelo O-)
Laatst gewijzigd door henk99 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Laat de mensen even weten waar je woont... dat helpt om te beslissen voor iedereen of ze je kunnen helpen :-?
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
volvoRaoul
2nd Gear member

Hoi henk, indien je (net als ik, v50 2010) in je middenconsole een usb en een minijack ingang hebt kun je dit ook anders oplossen. Ik heb daar nml een goedkoop a2dp Bluetooth adapter ingezet die zit in de usb (voor de stroom) en zit dan weer met een kort mini jack kabeltje naar de aux ingang verbonden. Nu heeft mijn mobiel 2 Bluetooth verbindingen, 1 met 'my volvo" voor telefonie, en 1 met de Bluetooth dongel voor de audio stream, werkt perfect.
henk99
1st Gear member

Kun je daar wellicht iets meer over vertellen? Als er een eenvoudige optie is waarbij ik niet hoef te sleutelen, dan heeft dat wel mijn voorkeur.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”