Dag allemaal,
Heeft iemand al ervaring met de volgende navigatie(carkit) for XC90:
android car entertainement
Ik wil graag de originele opzet zoveel mogelijk in te tact laten. Dit lijkt een mooie optie om op het dashboard te plaatsen. , maar ben niet helemaal eruit of het niet te "chinees" eruit gaat zien… Het is ook niet de goedkoopste
Graag jullie mening/ervaring.
Grt,
Simsek
Nieuwe optie hottopic navigatie + bluetooth
- The Mechanic
- 5th Gear member
Chinees is het zeker, dit is gewoon een Aliexpress radio, daar kosten ze 400 euro en hebben ze al Android 7.1 of 8.0
-
- 1st Gear member
Yep, op AliExpress had ik hem ook al gezien. Maar er moet nog invoerkosten + BTW erbij komen. En dan nog garantie en retour opties.
Niettemin wil ik wel graag een Android 8 versie. At the end, they are all chinees...
Maar ik ben echt benieuwd naar de kwaliteit en hoe het gaat passen in een XC90...
Mijn huidige V70 heeft ook een android 2DIN stereo (Pumpkin). Alhoewel de stereo wel goed is, met Spotify,Bluetooth en navigatie, Is de looks toch niet om naar huis te schrijven. Voor een 16 jaar oude V70 met 450 dkm… is het niet zo erg. De XC90 wil ik graag wat meer gelikt houden
Niettemin wil ik wel graag een Android 8 versie. At the end, they are all chinees...
Maar ik ben echt benieuwd naar de kwaliteit en hoe het gaat passen in een XC90...
Mijn huidige V70 heeft ook een android 2DIN stereo (Pumpkin). Alhoewel de stereo wel goed is, met Spotify,Bluetooth en navigatie, Is de looks toch niet om naar huis te schrijven. Voor een 16 jaar oude V70 met 450 dkm… is het niet zo erg. De XC90 wil ik graag wat meer gelikt houden
Laatst gewijzigd door simsek04 op 01.01.1970 - 01:00, 3 keer totaal gewijzigd.
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Mijn mening? Ik zou het niet in m'n auto willen hebben: ik hou het graag origineel met Volvo-spullen die bij de dealer te krijgen of service-n zijn.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]