Nieuwe optie hottopic navigatie + bluetooth

Plaats reactie
simsek04
1st Gear member

Dag allemaal,

Heeft iemand al ervaring met de volgende navigatie(carkit) for XC90:

android car entertainement

Ik wil graag de originele opzet zoveel mogelijk in te tact laten. Dit lijkt een mooie optie om op het dashboard te plaatsen. , maar ben niet helemaal eruit of het niet te "chinees" eruit gaat zien… Het is ook niet de goedkoopste
Graag jullie mening/ervaring.

Grt,
Simsek
The Mechanic
5th Gear member

Chinees is het zeker, dit is gewoon een Aliexpress radio, daar kosten ze 400 euro en hebben ze al Android 7.1 of 8.0
simsek04
1st Gear member

Yep, op AliExpress had ik hem ook al gezien. Maar er moet nog invoerkosten + BTW erbij komen. En dan nog garantie en retour opties.
Niettemin wil ik wel graag een Android 8 versie. At the end, they are all chinees...

Maar ik ben echt benieuwd naar de kwaliteit en hoe het gaat passen in een XC90...

Mijn huidige V70 heeft ook een android 2DIN stereo (Pumpkin). Alhoewel de stereo wel goed is, met Spotify,Bluetooth en navigatie, Is de looks toch niet om naar huis te schrijven. Voor een 16 jaar oude V70 met 450 dkm… is het niet zo erg. De XC90 wil ik graag wat meer gelikt houden
Laatst gewijzigd door simsek04 op 01.01.1970 - 01:00, 3 keer totaal gewijzigd.
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

Mijn mening? Ik zou het niet in m'n auto willen hebben: ik hou het graag origineel met Volvo-spullen die bij de dealer te krijgen of service-n zijn.
Mark

Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”