Wordt t uberhaupt wat?
Raad je lakken, spuiten, wrappen, of iets anders aan?
Vind mn huidige remklauwen niet echt een toonbeeld van schoonheid, zeg maar

Het is ook niet zo ingewikkeld. Afplakken wat je niet wilt schilderen. Achterzijde heb ik zoiezo niet gedaan. Bij een Tesla zijn er geen klemmen die in de weg zitten. Leidingen kun je mee schilderen, hoeft niet.paulh schreef: Dit is een topic waar ik ook wel in geïnteresseerd ben. In eerste instantie voor mijn Peugeot 206CC'tje - toch een hobby auto. Ik heb een setje wielen geprobeerd zelf op te knappen, te schuren en te spuiten, maar dat viel me eigenlijk nogal tegen, zowel de hoeveelheid werk als het resultaat (ik had het schuren waarschijnlijk net niet goed genoeg gedaan, je blijft toch elke oneffenheid zien, en er is iets misgegaan met de blanke lak, zodat er nu een soort mist overheen hangt op sommige plekken). Gelukkig zijn 206-wielen niet zo erg duur, en het was juist een test, dus ook niet erg.
Maar de remklauwen: Dat leek me ook wel een leuk klusje, en ik heb een paar filmpjes gezien waarop het ook niet al te ingewikkeld leek. Je moet wel goed de boel afplakken, met een opengeknipte vuilniszak bijvoorbeeld. Omdat het resultaat achter je wiel terecht komt, ziet het er al gauw goed uit. Maar toen ik er een wiel afgehaald had, raakte ik toch wat benauwd van alle klemmetjes, de brake-pads die er in zitten, de slangetjes die eraan zitten. Dus een vraag aan DriverV90, heb je dat allemaal laten zitten, en hoe werk je daar dan goed omheen, alles afplakken, wat was jouw plan van aanpak? Advies van anderen natuurlijk ook welkom!
Onopvallend waarschijnlijk maar ik denk een hele goeie combi. Kan je een foto's plaatsen??jaykay schreef: Denk alleen dat die Tesla klauwen er van zichzelf al strakker en afgewerkter uit zien als V60 remklauwen.
Heb de mijne pas ook gedaan, samen met de wielnaven zodat het geheel weer een net uiterlijk kreeg.
Wielnaven antraciet grijs en de klauwen zwart gespoten met hittebestendige zwarte verf.
Mat uiterlijk, maar van mij hoeven ze er niet uit te springen. Voorlopig zijn ze weer helemaal netjes
Bij deze, Cem,..Cem schreef:Onopvallend waarschijnlijk maar ik denk een hele goeie combi. Kan je een foto's plaatsen??jaykay schreef: Denk alleen dat die Tesla klauwen er van zichzelf al strakker en afgewerkter uit zien als V60 remklauwen.
Heb de mijne pas ook gedaan, samen met de wielnaven zodat het geheel weer een net uiterlijk kreeg.
Wielnaven antraciet grijs en de klauwen zwart gespoten met hittebestendige zwarte verf.
Mat uiterlijk, maar van mij hoeven ze er niet uit te springen. Voorlopig zijn ze weer helemaal netjes
Het mooiste was natuurlijk geweest als ik de klauwen had gedemonteerd, ze had laten stralen en coaten maar hiermee was ik ook tevreden,... sneller gebeurd, zonder hoge kosten en de auto geen dagen kwijt.jaykay schreef:Bij deze, Cem,..Cem schreef:Onopvallend waarschijnlijk maar ik denk een hele goeie combi. Kan je een foto's plaatsen??jaykay schreef: Denk alleen dat die Tesla klauwen er van zichzelf al strakker en afgewerkter uit zien als V60 remklauwen.
Nice, ziet er strak uit, niet te opvallend, lekker subtiel. Stralen en coaten zou hem idd afmaken maar dan wel weer een boel werk erbij.jaykay schreef:Bij deze, Cem,..Cem schreef:Onopvallend waarschijnlijk maar ik denk een hele goeie combi. Kan je een foto's plaatsen??jaykay schreef: Denk alleen dat die Tesla klauwen er van zichzelf al strakker en afgewerkter uit zien als V60 remklauwen.
Weet ik nog niet precies,... vorige week pas de laatste gespoten.Cem schreef:Nice, ziet er strak uit, niet te opvallend, lekker subtiel. Stralen en coaten zou hem idd afmaken maar dan wel weer een boel werk erbij.jaykay schreef:Bij deze, Cem,..Cem schreef: Onopvallend waarschijnlijk maar ik denk een hele goeie combi. Kan je een foto's plaatsen??
Hoe zit het eigenlijk met vuil, worden de klauwen snel vies?