Kan de V70 mijn droomwagen blijven?
-
- 1st Gear member
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 02.08.2014 - 13:17
Dus: samengevat is er niemand die graten ziet in de aankoop van een Volvo V70 D3 euro 5 motor. Ik ga inderdaad nooit naar die steden en als dat al zou moeten leen ik even de auto van mijn ouders of neem ik een P+R aan de rand van de stad. Toch antwoordt niemand over het omschakelpunt... Hoe zit het eigenlijk met het omschakelpunt van een D3 in vergelijking met een een 2.0F of T4 ?
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21176
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Dat waterstof schijnt de toekomst te hebben, Der Landgraf, een Mercedes fanboy en werkzaam bij AMG zegt dat MB daar vol op in zet.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- DB200
- 6th Gear member
- Berichten: 3718
- Lid geworden op: 29.12.2016 - 13:00
Het omslagpunt is zelf eenvoudig te berekenen (even het onderhoud gelijkstellend bij jouw jaarkilometrage).
Jaarlijkse wegenbelasting + jaarlijkse verzekering + (jaarlijkse kilometers X verbruik X brandstofprijs) = jaarlijkse kosten benzine of diesel
"Jaarlijkse kilometers" is de variabele die je moet oplossen, alle andere getallen zijn bekend of kun je nagaan.
Het werkelijk verbruik kun je achterhalen op spritmonitor.de
Jaarlijkse wegenbelasting + jaarlijkse verzekering + (jaarlijkse kilometers X verbruik X brandstofprijs) = jaarlijkse kosten benzine of diesel
"Jaarlijkse kilometers" is de variabele die je moet oplossen, alle andere getallen zijn bekend of kun je nagaan.
Het werkelijk verbruik kun je achterhalen op spritmonitor.de
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer
“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.
"What we do in life, echoes in eternity"
#dieseldrammer
“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.
"What we do in life, echoes in eternity"
- DB200
- 6th Gear member
- Berichten: 3718
- Lid geworden op: 29.12.2016 - 13:00
Hier meer over waterstof:
Why power cars with hydrogen? Standout reasons include zero tailpipe emissions, long driving ranges and rapid refueling.
Why power cars with hydrogen? Standout reasons include zero tailpipe emissions, long driving ranges and rapid refueling.
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer
“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.
"What we do in life, echoes in eternity"
#dieseldrammer
“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.
"What we do in life, echoes in eternity"