Hallo allen,
Ik mijn zoektocht naar een mogelijke opvolger van mijn S80, kwam ik deze auto tegen:
https://www.autowereld.nl/volvo/v70/2-0 ... /foto.html
Ik ben benieuwd of iemand deze auto kent, want hij lijkt me door een liefhebber te zijn bestuurd (lease).
En zou graag even willen weten of er nog overmatig olieverbruik aanwezig is, want dan kan weleens voorkomen bij een D4. Ben er reeds achter dat de EGR modificatie al uitgevoerd is..
Iemand bekend met deze auto.. Volvo V70 D4 Inscription 2015
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 09.02.2009 - 01:45
- Locatie: Noordwijk Z-H
Volvo V90 T5 Polestar Inscription + Intro B&W + Luxury + Winter Line 02-2017.
Volvo 240 GL Grand Luxe 2.3 sedan 04-1984.
Volvo V70 D4 Polestar Nordic+ + Inscription + Luxury + Security Line 02-2015 (2019-2024)
Volvo S80 2.5 T Momentum + Professional + Winter + Climate Line 03-2010 (2014-2019)
Volvo S60 2.5T Momentum + Communication Line 06-2006 (2011-2014)
Volvo S70 2.4 20v Europa Exclusive 12-1999 (2008-2011)
Volvo 240 GL Grand Luxe 2.3 sedan 04-1984.
Volvo V70 D4 Polestar Nordic+ + Inscription + Luxury + Security Line 02-2015 (2019-2024)
Volvo S80 2.5 T Momentum + Professional + Winter + Climate Line 03-2010 (2014-2019)
Volvo S60 2.5T Momentum + Communication Line 06-2006 (2011-2014)
Volvo S70 2.4 20v Europa Exclusive 12-1999 (2008-2011)
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 09.02.2009 - 01:45
- Locatie: Noordwijk Z-H
Hieronder de uitdraai van de leasemaatschappij, ik weet alleen nog niet waar die laatste apk met olie is uitgevoerd, niet bij de dealer in ieder geval. Dus weet niet hoeveel olie erbij is gegaan...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Volvo-Cees op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V90 T5 Polestar Inscription + Intro B&W + Luxury + Winter Line 02-2017.
Volvo 240 GL Grand Luxe 2.3 sedan 04-1984.
Volvo V70 D4 Polestar Nordic+ + Inscription + Luxury + Security Line 02-2015 (2019-2024)
Volvo S80 2.5 T Momentum + Professional + Winter + Climate Line 03-2010 (2014-2019)
Volvo S60 2.5T Momentum + Communication Line 06-2006 (2011-2014)
Volvo S70 2.4 20v Europa Exclusive 12-1999 (2008-2011)
Volvo 240 GL Grand Luxe 2.3 sedan 04-1984.
Volvo V70 D4 Polestar Nordic+ + Inscription + Luxury + Security Line 02-2015 (2019-2024)
Volvo S80 2.5 T Momentum + Professional + Winter + Climate Line 03-2010 (2014-2019)
Volvo S60 2.5T Momentum + Communication Line 06-2006 (2011-2014)
Volvo S70 2.4 20v Europa Exclusive 12-1999 (2008-2011)
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24664
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
ze hadden er voor de foto wel even een natte lap doorheen kunnen halen zeg. En de auto staat op winterbanden, waar zijn de zomerexemplaren?
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Casey
- 3rd Gear member
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 18.09.2014 - 19:48
Mwah, die conclusie zou ik niet direct trekken... Lease auto, handbak, veel bling bling (zwarte velgen, lage banden, taartschep...).Ik ben benieuwd of iemand deze auto kent, want hij lijkt me door een liefhebber te zijn bestuurd (lease).
Ik zou een 'V70 liefhebber' toch anders kwalificeren

V70 (2006) D5 v/a 140000 tot 440000
V70 (2011) D3 v/a 160000 tot 272400
C70 (2011) T5 Summum v/a 95000 tot ...
V70 (2011) D3 v/a 160000 tot 272400
C70 (2011) T5 Summum v/a 95000 tot ...
- jalex_h
- 6th Gear member
- Berichten: 2762
- Lid geworden op: 12.12.2014 - 19:20
- Locatie: Midden nederland
Ik zie het verband tussen de door jou genoemde eigenschappen niet helemaal maar dat zal mijn gebrek dan wel weer wezen.....
Ooit:
Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019
Huidig: XC60 Essential Fusion Red
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019
Huidig: XC60 Essential Fusion Red
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
- DB200
- 6th Gear member
- Berichten: 3739
- Lid geworden op: 29.12.2016 - 13:00
De auto staat al 3 maanden te koop. Da's mooi want dan wil de eigenaar er vast wel vanaf dus valt er handel te drijven. Degene die deze Nordic+ heeft samengesteld, heeft een heleboel goodies aangevinkt: achterbankverwarming, security line (keyless/gelamineerd glas), harman kardon, geventileerd leer, luxury line, blis (blis was verkrijgbaar t.m. MY2015), DVD schermpjes. Fiscale waarde over de 60k. Daar komen nog accessoires bij als DVD schermen (2k) en afneembare trekhaak (1k). De afneembare trekhaak is nooit gebruikt en dat is ook een plus. Wit metallic en zwart interieur past helemaal bij deze tijd.
Het enige wat de auto mist (en waarom hij er volgens mij nog staat) is een 8 traps automaat.
Onderhoud is keurig binnen de beurten, zelfs ruim binnen de 30k onderhoudsinterval en dat is wel uniek voor een lease auto. De 4 cilinder D4 van de eerste jaren is wel een tere juffer, dus je neemt een zekere mate van risico (scheur in blok tussen cilinder 2 en 3, balansasproblemen, EGR koeler, olieslurper, olielekkage). De distributierieminterval voor deze blokken is recent van 240.000km verlaagd naar 150.000km.
Dat men bij de APK olie heeft bijgevuld verbaast mij niet. Bij de roettest wordt de motor volgas belast en om motorschade te voorkomen wordt dan olie gepeild en aangevuld tot ruim boven het middelste streepje.
Meer info over deze V70 is te vinden op de volgende twee linkjes:
https://www.autotrack.nl/tweedehands/volvo/v70/44003062
https://www.autotrack.nl/tweedehands/44 ... carfax/icr
Wat ik zou doen:
- Check wat de fiscale waarde doet met de verzekeringspremie.
- Dealer waar de auto in onderhoud is geweest bellen en vragen of er ook bijzonderheden waren (EGR, tussentijds olie bijvullen e.d.). Dit is wel dealer afhankelijk, soms wordt je geholpen, soms niet. Het is namelijk een gunst.
- Auto op de brug na een proefrit en check op olielekkage (carterventilatieslang, pakking kleppendeksel, beide komt regelmatig voor en zijn dure reparaties).
- Olieverbruik als ontbindende voorwaarde in het koopcontract. Wel kwantificeren, bijv. 1 liter op 10000km. Volvo vindt 1 liter op 1500km nog acceptabel.
Succes met de afweging.
Het enige wat de auto mist (en waarom hij er volgens mij nog staat) is een 8 traps automaat.
Onderhoud is keurig binnen de beurten, zelfs ruim binnen de 30k onderhoudsinterval en dat is wel uniek voor een lease auto. De 4 cilinder D4 van de eerste jaren is wel een tere juffer, dus je neemt een zekere mate van risico (scheur in blok tussen cilinder 2 en 3, balansasproblemen, EGR koeler, olieslurper, olielekkage). De distributierieminterval voor deze blokken is recent van 240.000km verlaagd naar 150.000km.
Dat men bij de APK olie heeft bijgevuld verbaast mij niet. Bij de roettest wordt de motor volgas belast en om motorschade te voorkomen wordt dan olie gepeild en aangevuld tot ruim boven het middelste streepje.
Meer info over deze V70 is te vinden op de volgende twee linkjes:
https://www.autotrack.nl/tweedehands/volvo/v70/44003062
https://www.autotrack.nl/tweedehands/44 ... carfax/icr
Wat ik zou doen:
- Check wat de fiscale waarde doet met de verzekeringspremie.
- Dealer waar de auto in onderhoud is geweest bellen en vragen of er ook bijzonderheden waren (EGR, tussentijds olie bijvullen e.d.). Dit is wel dealer afhankelijk, soms wordt je geholpen, soms niet. Het is namelijk een gunst.
- Auto op de brug na een proefrit en check op olielekkage (carterventilatieslang, pakking kleppendeksel, beide komt regelmatig voor en zijn dure reparaties).
- Olieverbruik als ontbindende voorwaarde in het koopcontract. Wel kwantificeren, bijv. 1 liter op 10000km. Volvo vindt 1 liter op 1500km nog acceptabel.
Succes met de afweging.
Laatst gewijzigd door DB200 op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer
“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.
"What we do in life, echoes in eternity"
#dieseldrammer
“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.
"What we do in life, echoes in eternity"
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 09.02.2009 - 01:45
- Locatie: Noordwijk Z-H
Dat vuile interieur viel mij ook al op ja.. en zag ook dat het een winterset was. Het lijkt erop dat de verkoper deze velgen zwart heeft gespoten, want kwam een eerdere foto tegen met de velgen in originele trim. Vind het trouwens ook foeilelijk dat zwarte. Maar zou toch mijn huidige 18 inch Magni’s eronder leggen.Walter schreef: ze hadden er voor de foto wel even een natte lap doorheen kunnen halen zeg. En de auto staat op winterbanden, waar zijn de zomerexemplaren?
Volvo V90 T5 Polestar Inscription + Intro B&W + Luxury + Winter Line 02-2017.
Volvo 240 GL Grand Luxe 2.3 sedan 04-1984.
Volvo V70 D4 Polestar Nordic+ + Inscription + Luxury + Security Line 02-2015 (2019-2024)
Volvo S80 2.5 T Momentum + Professional + Winter + Climate Line 03-2010 (2014-2019)
Volvo S60 2.5T Momentum + Communication Line 06-2006 (2011-2014)
Volvo S70 2.4 20v Europa Exclusive 12-1999 (2008-2011)
Volvo 240 GL Grand Luxe 2.3 sedan 04-1984.
Volvo V70 D4 Polestar Nordic+ + Inscription + Luxury + Security Line 02-2015 (2019-2024)
Volvo S80 2.5 T Momentum + Professional + Winter + Climate Line 03-2010 (2014-2019)
Volvo S60 2.5T Momentum + Communication Line 06-2006 (2011-2014)
Volvo S70 2.4 20v Europa Exclusive 12-1999 (2008-2011)
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 09.02.2009 - 01:45
- Locatie: Noordwijk Z-H
Zie dit verband ook niet zo geloof ik..jalex_h schreef: Ik zie het verband tussen de door jou genoemde eigenschappen niet helemaal maar dat zal mijn gebrek dan wel weer wezen.....
Volvo V90 T5 Polestar Inscription + Intro B&W + Luxury + Winter Line 02-2017.
Volvo 240 GL Grand Luxe 2.3 sedan 04-1984.
Volvo V70 D4 Polestar Nordic+ + Inscription + Luxury + Security Line 02-2015 (2019-2024)
Volvo S80 2.5 T Momentum + Professional + Winter + Climate Line 03-2010 (2014-2019)
Volvo S60 2.5T Momentum + Communication Line 06-2006 (2011-2014)
Volvo S70 2.4 20v Europa Exclusive 12-1999 (2008-2011)
Volvo 240 GL Grand Luxe 2.3 sedan 04-1984.
Volvo V70 D4 Polestar Nordic+ + Inscription + Luxury + Security Line 02-2015 (2019-2024)
Volvo S80 2.5 T Momentum + Professional + Winter + Climate Line 03-2010 (2014-2019)
Volvo S60 2.5T Momentum + Communication Line 06-2006 (2011-2014)
Volvo S70 2.4 20v Europa Exclusive 12-1999 (2008-2011)
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 09.02.2009 - 01:45
- Locatie: Noordwijk Z-H
DB200 schreef: De auto staat al 3 maanden te koop. Da's mooi want dan wil de eigenaar er vast wel vanaf dus valt er handel te drijven. Degene die deze Nordic+ heeft samengesteld, heeft een heleboel goodies aangevinkt: achterbankverwarming, security line (keyless/gelamineerd glas), harman kardon, geventileerd leer, luxury line, blis (blis was verkrijgbaar t.m. MY2015), DVD schermpjes. Fiscale waarde over de 60k. Daar komen nog accessoires bij als DVD schermen (2k) en afneembare trekhaak (1k). De afneembare trekhaak is nooit gebruikt en dat is ook een plus. Wit metallic en zwart interieur past helemaal bij deze tijd.
Het enige wat de auto mist (en waarom hij er volgens mij nog staat) is een 8 traps automaat.
Onderhoud is keurig binnen de beurten, zelfs ruim binnen de 30k onderhoudsinterval en dat is wel uniek voor een lease auto. De 4 cilinder D4 van de eerste jaren is wel een tere juffer, dus je neemt een zekere mate van risico (scheur in blok tussen cilinder 2 en 3, balansasproblemen, EGR koeler, olieslurper, olielekkage). De distributierieminterval voor deze blokken is recent van 240.000km verlaagd naar 150.000km.
Dat men bij de APK olie heeft bijgevuld verbaast mij niet. Bij de roettest wordt de motor volgas belast en om motorschade te voorkomen wordt dan olie gepeild en aangevuld tot ruim boven het middelste streepje.
Meer info over deze V70 is te vinden op de volgende twee linkjes:
https://www.autotrack.nl/tweedehands/volvo/v70/44003062
https://www.autotrack.nl/tweedehands/44 ... carfax/icr
Wat ik zou doen:
- Check wat de fiscale waarde doet met de verzekeringspremie.
- Dealer waar de auto in onderhoud is geweest bellen en vragen of er ook bijzonderheden waren (EGR, tussentijds olie bijvullen e.d.). Dit is wel dealer afhankelijk, soms wordt je geholpen, soms niet. Het is namelijk een gunst.
- Auto op de brug na een proefrit en check op olielekkage (carterventilatieslang, pakking kleppendeksel, beide komt regelmatig voor en zijn dure reparaties).
- Olieverbruik als ontbindende voorwaarde in het koopcontract. Wel kwantificeren, bijv. 1 liter op 10000km. Volvo vindt 1 liter op 1500km nog acceptabel.
Succes met de afweging.
Dank voor je reactie!
Dat het een handbak is, is voor mij juist geen probleem. Heb ik nu ook, en dat bevalt prima, zeker ook met de caravan.
Ik vind die zwarte velgen erg lelijk, maar dat is makkelijk te wijzigen.
Ik heb reeds even contact gehad met de dealer, en die gaven aan dat de EGR-koeler reeds vervangen was. Ik was nog even benieuwd naar het mogelijke olieverbruik, maar begrijp jouw redenatie mbt de APK.
Als ik besluit de auto te kopen doe ik dat via mijn eigen vertrouwde garage.
Die autotrack extra info met carfax kende ik niet, dank!
Volvo V90 T5 Polestar Inscription + Intro B&W + Luxury + Winter Line 02-2017.
Volvo 240 GL Grand Luxe 2.3 sedan 04-1984.
Volvo V70 D4 Polestar Nordic+ + Inscription + Luxury + Security Line 02-2015 (2019-2024)
Volvo S80 2.5 T Momentum + Professional + Winter + Climate Line 03-2010 (2014-2019)
Volvo S60 2.5T Momentum + Communication Line 06-2006 (2011-2014)
Volvo S70 2.4 20v Europa Exclusive 12-1999 (2008-2011)
Volvo 240 GL Grand Luxe 2.3 sedan 04-1984.
Volvo V70 D4 Polestar Nordic+ + Inscription + Luxury + Security Line 02-2015 (2019-2024)
Volvo S80 2.5 T Momentum + Professional + Winter + Climate Line 03-2010 (2014-2019)
Volvo S60 2.5T Momentum + Communication Line 06-2006 (2011-2014)
Volvo S70 2.4 20v Europa Exclusive 12-1999 (2008-2011)
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2817
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
- Locatie: Land van Maas en Waal
Mijn gevoel? Een diesel met relatief zo weinig km's? Ik laat ze liever staan..
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 09.02.2009 - 01:45
- Locatie: Noordwijk Z-H
In de zin van het klopt niet die stand? Of bedoel je het anders?Quota schreef: Mijn gevoel? Een diesel met relatief zo weinig km's? Ik laat ze liever staan..
In 4 jaar tijd 110.000 km is toch 27.500 per jaar, dat is toch wel normaal?
Volvo V90 T5 Polestar Inscription + Intro B&W + Luxury + Winter Line 02-2017.
Volvo 240 GL Grand Luxe 2.3 sedan 04-1984.
Volvo V70 D4 Polestar Nordic+ + Inscription + Luxury + Security Line 02-2015 (2019-2024)
Volvo S80 2.5 T Momentum + Professional + Winter + Climate Line 03-2010 (2014-2019)
Volvo S60 2.5T Momentum + Communication Line 06-2006 (2011-2014)
Volvo S70 2.4 20v Europa Exclusive 12-1999 (2008-2011)
Volvo 240 GL Grand Luxe 2.3 sedan 04-1984.
Volvo V70 D4 Polestar Nordic+ + Inscription + Luxury + Security Line 02-2015 (2019-2024)
Volvo S80 2.5 T Momentum + Professional + Winter + Climate Line 03-2010 (2014-2019)
Volvo S60 2.5T Momentum + Communication Line 06-2006 (2011-2014)
Volvo S70 2.4 20v Europa Exclusive 12-1999 (2008-2011)
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2817
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
- Locatie: Land van Maas en Waal
Met die km's kun je zeker qua afschrijving en investering beter benzine kopen. Ik heb weinig vreemde storingen gezien bij auto's die intensief en veel gereden hebben. Daarnaast heeft deze specifieke auto een onregelmatige servicehistorie gehad. Ga rijden met de auto en luister naar je gevoel, dat is de beste tip die ik je kan geven...Volvo-Cees schreef:In de zin van het klopt niet die stand? Of bedoel je het anders?Quota schreef: Mijn gevoel? Een diesel met relatief zo weinig km's? Ik laat ze liever staan..
In 4 jaar tijd 110.000 km is toch 27.500 per jaar, dat is toch wel normaal?
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8515
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Met 27000km/jaar zou ik ook een diesel kopen, die hele milieu hetze doe ik niet aan mee, de D4 is een recente diesel die gaan ze niet binnen. 2 jaar bannen uit de steden.
Een onregelmatige onderhoudshistorie zie ik ook niet, de auto is steeds binnen de 30.000km interval onderhouden, of mis ik iets ?
Een stoffig interieur zou mij er niet van weerhouden een auto te kopen, dat is met een microvezel doekje en een flesje Maguiars zo opgelost, want echte beschadigingen in het interieur zie ik niet.
De auto zit dik in de opties, ik zou hem zeker niet zomaar negeren als je in bent voor een V70.
De clausule qua olieverbruik zou ik wel proberen te onderhandelen daar het een vroeg model D4 is.
Een onregelmatige onderhoudshistorie zie ik ook niet, de auto is steeds binnen de 30.000km interval onderhouden, of mis ik iets ?
Een stoffig interieur zou mij er niet van weerhouden een auto te kopen, dat is met een microvezel doekje en een flesje Maguiars zo opgelost, want echte beschadigingen in het interieur zie ik niet.
De auto zit dik in de opties, ik zou hem zeker niet zomaar negeren als je in bent voor een V70.
De clausule qua olieverbruik zou ik wel proberen te onderhandelen daar het een vroeg model D4 is.
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- Livonias
- 1st Gear member
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 28.04.2019 - 14:53
- Locatie: 038
Check ook even of er 1 of 2 sleutels bijzitten en hoeveel er geregistreerd zijn. Op de foto zie ik maar 1 sleutel geloof ik. Verder mooie volle auto! Vind zelf zwarte velgen icm. een witte auto toch wel mooi haha
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2817
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
- Locatie: Land van Maas en Waal
Mwoeah, tussen 31-7-2017 en 18-10-2018 gelijk toch iets meer dan 12 maanden...BlackcurrantV70 schreef:
Een onregelmatige onderhoudshistorie zie ik ook niet, de auto is steeds binnen de 30.000km interval onderhouden, of mis ik iets ?
Laatst gewijzigd door Quota op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...