Ik zit even met het volgende, ik heb de zoekfunctie geprobeerd maar kreeg zoveel resultaat maar helaas niet het juiste antwoord. Excuses alvast als deze vraag al eens eerder is gesteld.
Ik heb een v70n MY2003. Ik heb een halfleder interieur en ben al tijdje op zoek naar een nette leder set. Helaas zijn die niet altijd in de buurt als ik iets vind of ben ik net te laat en zijn ze weer verkocht. Ik kan me herinneren dat ik keer heb gelezen dat het interieur van een S80 ook past op in de V70? Klopt dit en voor welk bouwjaren is dit van toepassing?
Past de achterbank en rugleuning van een S80 bijvoorbeeld in de v70?
Geldt dat ook voor de bestuurders en passagiersstoel? Hoe zit het met de deurpanelen (voor en achter)?
Als dat namelijk zo over te nemen is, dan zou ik eventueel kunnen zoeken naar S80 interieur onderdelen, mogelijk dat ik dan iets meer geluk kan hebben

Tot slot, de voorstoelen zijn handmatig bediend met stoelverwarming. Ik heb een aantal keren elektrische varianten voorbij zien komen, maar daarvan heb ik begrepen dat het niet gaat werken bij mijn v70, omdat de kabels daarvoor ontbreken of niet geprepareerd is. Klopt dit of zijn er manieren om een elektrisch verstelbare stoel werkende te krijgen?
Alvast bedankt voor jullie meedenken en reacties.