vertel er ook eens bij hoe dat kwam.cristall schreef: niets dan ellende gehad...diverse vw's op Gas...niets dan ellende...dus dit is MIJN persoonlijke mening...
of moet ik MIJN mening daarover geven?.
vertel er ook eens bij hoe dat kwam.cristall schreef: niets dan ellende gehad...diverse vw's op Gas...niets dan ellende...dus dit is MIJN persoonlijke mening...
Uitgaande van je € 100,-- p/week tank je +/- 80 ltr in de week (en rijdt je bij 1 op 10 +/- 42.000km/jaar) , op gas verbruik je 10-15% meer, wat neer komt op +/- 38,-- p/week, daar "win" je dan € +/- 3.250,-- vergeet niet dat je altijd wel start op benzine en ook wel eens op reis geen gas kunt tanken, neem mee dat 2-3 tankjes benzine per jaar er zo maar doorheen zullen gaan, tl. € 262,-- saldo +/- € 3.000,--tommytommy schreef:Als ik per week 100e in m`n tank gooi MET BENZINE...x 52 weken is dat 5200e + trips 500e = 5700e per jaar.
Nu gooi ik 25e per week erin+ trips = 1550e MET GAS
Installatie koste 2000e
5700-1550-2000= 2150 -extra wegenbelasting 280 op 1 jaar= 1870 EURO besparing in eerste jaar. (nog geen onderhoud dit jaar ivm 1 jaar garantie)
Volgende jaren... heb ik alleen maar die 70e per kwartaal extra (totaal 19e p/kwartaal) en 25e per week kosten voor gas. + onderhoud. (laten we zeggen gem. of minder dan 250 per jaar)
Dus een besparing op 3 jaaar...praten we over ruggen in Euro`s (CA 4000-5000) Weet nog niet hoeveel ik extra ga rijden.
Sh.t, zo'n tank wil ik ook. Geweldig. Ik kom nog niet aan de helft. Gaan we wat aan doen.Jurgen S60 schreef:@AlexV70.
Als mijn tank leeg is, tank ik iedere keer (en bij verschillende pompen) toch echt 90l.
Hij heeft een beetje een punt @tom......Ramon&Ramon schreef:als je cilinderkop heel blijft en je hoeft geen kleppen te laten stellen dan is het mooi meegenomen!