Ik heb al diverse video’s op you tube bekeken maar ik krijg het light pack niet werkend.
Dank voor de te nemen moeite

Ha Willem, volgens mij ga je op de midden display niet swipen naar links of rechts, maar juist van boven naar beneden, en kijk je in: instellingen. ik dacht de optie : My car. daar ff zoeken. Als je de kleur van de sfeerverlichting kunt aanpassen, dan zit je goed. Ook merk je Verlichtingspack 2 aan: bij ontgrendelen van de auto, gaan lichtjes onder de deurgreep branden, en heb je boven de achterbank binnenverlichting etc.willempie43 schreef: ↑20.03.2021 - 17:21 Op welke manier krijg ik dit light pack 2 werkend in mijn Volvo XC 40.Dank voor de te nemen moeite.
Power On???? Dat moet nl. wel.willempie43 schreef: ↑21.03.2021 - 12:30 Hallo Hans, dank voor het antwoord. Ik heb de instelling op het middendisplay wel gevonden maar op welke kleur ik ook druk dan toch zie ik geen enkele kleurverandering van het licht. Inderdaad doet de binnenverlichting bij de achterbank het.![]()
Ja dat over lichtsterkte, en: "bij temperatuur" kwam ik ook tegen. Ik ga dat ook eens proberen op blauw, (hij staat nu op rood) en dan doe ik het met een "sneeuw wit" overhemd......
Dat is aardig Willem, want die kenmerken die ik noemde, klopte wél hé?willempie43 schreef: ↑21.03.2021 - 12:30 Hallo Hans, dank voor het antwoord. Ik heb de instelling op het m-display wel gevonden, maar op welke kleur ik ook druk, dan toch zie ik geen enkele kleurverandering van het licht. Inderdaad doet de binnenverlichting bij de achterbank het.