Na afstruinen van het internet geen antwoorden op mijn vragen gevonden dus probeer ik het hier

Ik heb dus een 1.8 (bouwjaar 2009) en gekocht van 1ste eigenaar in 2014 (75.000km). Inmiddels op de 185.000km en weinig tot geen problemen. Doet helemaal prima waar die voor gemaakt is. Niet heel veel km's per jaar omdat ik er met de motor meer maak ...

Afijn, wat is het geval. Ik wil de remmerij eens aanpakken. Kleurtje op de remklauwen en voorkant nieuwe schijven en blokken.
Nu kan ik dus niet de benodigde info vinden hoe ik de auto op 4 assteunen krijg. Met de garagekrik bij de originele opkrikpunten dan is er geen ruimte om de assteun te plaatsen.
Het liefste plaats ik de assteunen onder opkrikpunten maar waar plaats ik dan de krik? Andersom kan ook. Maakt waarschijnlijk niet uit.
Voor de voorkant lees ik als mogelijkheden subframe en onder het sleepoog.
Voor achter midden achteras of zelfs onder trekhaak.
Ik heb wat foto's bijgevoegd. Wie kan er duidelijkheid verschaffen? Evt in foto aangeven zou fijn zijn.
Tevens heb ik een Vida installatie kunnen doen op een nog oude lappertop met windows 7 ....haha
De volgende info verzameld:
Remklauw voor: 28nm en achter 35nm
Zadel (brake caliper) voor 120nm en achter 70nm.
Het zal best kloppen maar waarom zo'n groot verschil in nm voor het zadel? 120nm is nogal wat (althans in mijn beleving).
Alvast dank.
Mvg. Robert