hardnekkige ijslaag heb je daar op het koetswerk. Komt dit dan ook eenvoudiger los wanneer je een ge-coat-te auto hebt ? Ook al is het enkel ruiten en spiegels die ijsvrij moeten zijn en die mogen wel nog met een eenvoudige krabber
Gewisseld op het perfecte moment. Meer geluk dan verstand...
Krabben zal je mij niet gauw zien doen... Is ook niet nodig met de standkachel. Geen idee of het ijs makkelijker los kwam door de coating, buikgevoel zegt ja maar dat is dus niet proefondervindelijk onderbouwd.steven.vuylsteke schreef: ↑29.11.2021 - 15:49hardnekkige ijslaag heb je daar op het koetswerk. Komt dit dan ook eenvoudiger los wanneer je een ge-coat-te auto hebt ? Ook al is het enkel ruiten en spiegels die ijsvrij moeten zijn en die mogen wel nog met een eenvoudige krabber
neen, dat dacht ik wel.
De foto die je als laatst wilt laten zien moet je als eerst toevoegen ...
Ik heb net gezien dat de ANWB aanbeveelt je auto goed te wassen na een pekelrit.....Moet er niet aan denken na elke rit in de winter.... Dauw spoelen helpt niet want dat doe je niet onderop met je puts
Staat genoteerd, probeer ik morgen uit. Ik geef de xc nog snel een opfris beurt alvorens een geïnteresseerde koper komt kijken.
Je hebt de achterwisser naar beneden gezet?