Me broertje zat in mijn C70 en deed het dak open en ja dat ging goed geen probleem, maar na de hand die open was trok me broertje aan een ijzer draad, links achter en toen hoorde we een best wel harde klik in de achterbak.. en wat was het ja dat konden we niet bepalen, we waren ten slotte bezig met het zoeken van hall-sensor 3.
Nou oké we legde ons erbij neer dat er iets open gesprongen was betreft de achterklep dus ik ging controleren maar tot verbazing ging de klep dus niet open en was deze nog vergrendeld, dus me broertje had hem van het slot gedaan en we zagen niets..
Nou goed we dachten dat het niks ergs was, maar dat bleek helaas niet waar te zijn want wat is er nu los? Nou eigenlijk alles wat op de hydraulic zaf (die gelijk schter de bank ligt in de koffer) dus nu had ik al gevonden dat dit zeg maar is om manual te sluiten.. maar ik heb daar de kracht niet voor.. dus weet iemand hoe je de trek aan dit ijzerdraad wat linksachter onder de bank te vinden is ongedaan te maken?
De pomp of ja de hydraulic hoor ik wel heen en weer gaan, die doet het dus nog, maar de achterklep of het dak zelf blijft mooi open staan en zit dus geen beweging in.
HELP AUB