[sarcasmemodus] Zie je wel, die 5 cilinders kunnen dus toch kapot

[\\sarcasmemodus]
Oeh das best sh*t. Mijn pa rijd een 5cilinder d4 (iets kleinere motor als die van jullie) ziet er nog wel netjes uit ook van 2012 een heeft hem pas laten taxeren door een dealer, kreeg er nog 8k voor met 320k op de teller (handbak, lichtleder, oceanrace met bussines pack en automatische regensensor en binnenspiegel maar verder helemaal standaard alleen als accessoire een afneembare trekhaak). Als je daar een reparatie van 5k vanaf haalt is die van jullie nog 3 waard, en als je gaat inruilen willen ze wellicht nog iets met de reparatie-uren doen, want zo'n auto is natuurlijk wel een mooi 'vulproject', mijn dealer deed dat ook toen ik destijds mijn auto kocht, toen ik hem pas een maand later nodig had kon er nog wat van de prijs af, want dan konden ze de distributieriem en trekhaak in verloren monteurs uren plannen. Maar als je alleen verkoopt en niet inruilt zal dat wellicht niet opgaan en gaan ze gewoon de prijs van de auto minus de reparatie geven. Ik zou er denk ik voor kiezen om hem te laten repareren en lekker doorrijden, een 5 cilinder schijnt onverwoestbaar te zijn