De radio: https://nl.aliexpress.com/item/1005003491024591.html en dan de duurste optie + odb2 dongel + achteruitkijk camera
De radio zelf, is een erg vet ding, specs zijn prima, veel geheugen, snelle cpu, en veel ram, eigenlijk alle dingen om een android soepel te laten lopen. De kabel die er bij zit die bypassed eigenlijk de versterker die onder de passagiers stoel zit. Ik heb alles in kunnen bouwen zonder ook maar 1 draadje te strippen. Ik ben erg blij met dit ding, een korte foto reportage:
Stap 1: De moed zakt in de schoenen

Wanneer de camera en dongel binnen zijn zal ik even de voortgang posten.
De knoppen op het stuur werken, harder / zachter, vorige en volgende, je zou ook nog andere knoppen kunnen mappen maar hier nog niet naar gekeken.
Ook al bypass je de versterker, ik vind het geluid beter, het geluid is voller, maar of dit nu een of andere instelling is geen idee, hij zit er net een dag in. Draadloos CarPlay werkt super, en de mic zit in het scherm, niet geweldig maar prima verstaanbaar, beter dan de standaard mic van de xc90
Het enige wat ik nog moet doen is het radio signaal op de Junsun krijgen, de kabel heb ik even zo snel niet kunnen vinden achter in de radio, dit werkt volgens mij iets anders dan normaal.
Ik houd jullie op de hoogte!