Momenteel heb ik een Volvo V60 D6 en de remblokken en remsschijven zijn toe aan vervanging. Bij het wisselen van de zomer/winterbanden viel me dat op...
Nou heb ik dat in het verleden zelf gedaan bij mijn XC70 D5 van 2008. Er is namelijk een hele goede uitleg op YT van een kerel... ws kennen jullie het wel zo niet hieronder de link echt een aanrader. Het is echt super gegaan en vond het heel erg leuk. Was ook wel trots dat het me gelukt is

Ondanks dat ik een zwager heb die automonteur is (sinds 2 weken trouwens werkzaam voor de volvo-dealer na 25j VW) en een hele goede vriend die ook automonteur is jeukt het bij mij om het weer zelf te doen.
De vraag is nou weet iemand van jullie of het een heel erg groot verschil is bij de XC70 d5 en de V60 D6 in het systeem...
Uiteraard is een leuke video of instructie welkom indien deze bestaat haha.... zelf ben ik boekhouder maar vind het erg leuk om zelf kleine dingetjes te doen zoals olie, filters, remmen etc etc. Onderhoud mijn motor (Honda VFR800) ook zelf waar mogelijk want vind het vooral leuk om de toen en te sleutelen.
Alle tips zijn welkom.
Grt,
Armin