AlexV70, ik heb er ook goed over nagedacht voor ik dit besluit nam.
In eerste instantie wilde ik ook niets meer van de auto hebben.
Soms wint de emotie het van de ratio (zou ik er dan wel goed over nagedacht hebben????) :razz:
Auto's blijft toch voornamelijk emotie, en een klein beetje ratio.
Crash
- corhog
- 3rd Gear member
Kay, in elk geval hoop ik dat je probleemloos blijft na reparatie en dat je weer veel plezier mag hebben van je wagen.
Kale Cor. Zwarte dos litros v40 ` 96. 300000km en een beetje
XC90 V8 Summum(zwart is het mooiste) Plaatjes
XC90 V8 Summum(zwart is het mooiste) Plaatjes
- plim
- 4th Gear member
Kay,
heb je nog nieuws dat je met ons wil delen ? Is je auto al gemaakt ?
heb je nog nieuws dat je met ons wil delen ? Is je auto al gemaakt ?
Volvo 340 GL; Volvo 440 GL; Volvo 850 GLT; Opel Vectra 2.5 V6 CDX automaat; Nissan Maxima QX 3.0; Volvo V70 2.5 Europa; Volvo S60 2.4, automaat, FastTech, Venetian Red Pearl, Mimas, Edition, Woodline, Svangen; Peugeot 206 2.0-16v GTI, Gris Fer, Leer, 16'' Ouragan, etc. etc.; Volvo S60 2.4T, automaat, Mobility Line, Comfort Line, Nidingen met 17'' Tethys, Family Line, Maya Yellow
Ford Edge 3.5 V6; Chevy Volt; Mustang GT, 5.0 V8
-
- 2nd Gear member
Helaas nog geen nieuws. De auto is nog niet treug, het is vandaag precies 2 weken dat e zijn begonnen met de reparatie. Elke keer wordt het weer uitgesteld, onderdelen bestellen etc.
Hij zou afgelopen woensdag klaar moeten zijn, maar men ontdekte dat de stuurhuis defect was tijdens de proefrit. En zoits bestellen en monteren duurt een aantal dagen.
Als het goed is krijg ik de auto vandaag terug, maar daar heb ik niet zo veel vertrouwen in.
Het is geen drama, het belangrijkste is dat het goed gebeurt.
Hij zou afgelopen woensdag klaar moeten zijn, maar men ontdekte dat de stuurhuis defect was tijdens de proefrit. En zoits bestellen en monteren duurt een aantal dagen.
Als het goed is krijg ik de auto vandaag terug, maar daar heb ik niet zo veel vertrouwen in.
Het is geen drama, het belangrijkste is dat het goed gebeurt.
- plim
- 4th Gear member
En ???
Volvo 340 GL; Volvo 440 GL; Volvo 850 GLT; Opel Vectra 2.5 V6 CDX automaat; Nissan Maxima QX 3.0; Volvo V70 2.5 Europa; Volvo S60 2.4, automaat, FastTech, Venetian Red Pearl, Mimas, Edition, Woodline, Svangen; Peugeot 206 2.0-16v GTI, Gris Fer, Leer, 16'' Ouragan, etc. etc.; Volvo S60 2.4T, automaat, Mobility Line, Comfort Line, Nidingen met 17'' Tethys, Family Line, Maya Yellow
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
ja, en????? Hoe staat het ermee?
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
-
- 2nd Gear member
Heb eindelijk de auto weer terug gekregen deze week woesdag.
Was hem langer kwijt dan dat ik hem in mijn bezit had, ruim 5 weken.
Maar begrijp nu weer waarom ik voor Volvo heb gekozen, rijdt zalig is comfortabel en snel en zo kan ik nog wel meer opnoemen.
Kreeg gisteren wel de melding dat ik de koelvloeistof moest bijvullen (halve liter), hij zat op minimaal. Als de garage vergeten was de koelvloeistof bij te vullen zou hij volgens mij meer nodig gehad moeten hebben.
Dus ik begrijp niet zo goed waarom er koelvloeistof bij moest, ik hoop dat er niets mis is, ik blijf het in de gaten houden.
Verder nog dashboardkastje wat n beetje tikt. verder niets vreemds opgemerkt. Hij rijdt weer lekker goed, ik kan helaas niet meer precies beoordelen hoe de auto eerst reed, en hoe hij nu rijdt.
Heb uitvoerig getest of hij naar rechts of links trekt, maar dat is niet zo eenvoudig te testen omdat de snelwegen niet allemaal even goed zijn.
Had wel het idee dat hij iets naar rechts trekt, maar een ander auto zou wellicht hetzelfde hebben op hetzelfde weg A12 ri Utercht, A4 ri denhaag/adam.
Verder nog tips waar ik op moet letten?
Was hem langer kwijt dan dat ik hem in mijn bezit had, ruim 5 weken.
Maar begrijp nu weer waarom ik voor Volvo heb gekozen, rijdt zalig is comfortabel en snel en zo kan ik nog wel meer opnoemen.
Kreeg gisteren wel de melding dat ik de koelvloeistof moest bijvullen (halve liter), hij zat op minimaal. Als de garage vergeten was de koelvloeistof bij te vullen zou hij volgens mij meer nodig gehad moeten hebben.
Dus ik begrijp niet zo goed waarom er koelvloeistof bij moest, ik hoop dat er niets mis is, ik blijf het in de gaten houden.
Verder nog dashboardkastje wat n beetje tikt. verder niets vreemds opgemerkt. Hij rijdt weer lekker goed, ik kan helaas niet meer precies beoordelen hoe de auto eerst reed, en hoe hij nu rijdt.
Heb uitvoerig getest of hij naar rechts of links trekt, maar dat is niet zo eenvoudig te testen omdat de snelwegen niet allemaal even goed zijn.
Had wel het idee dat hij iets naar rechts trekt, maar een ander auto zou wellicht hetzelfde hebben op hetzelfde weg A12 ri Utercht, A4 ri denhaag/adam.
Verder nog tips waar ik op moet letten?
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Cruise control al getest?.........geintje..die gebruik je vast nooit meer.
Misschien een keer hard remmen met het stuur los...kijken of ie mooi rechtdoor blijft gaan. Geen vreemde geluiden bij het sturen. Geen trillend rempedaal bij het remmen. Soepel schakelen..
Ik wens je heel veel geluk en een eerlijke 2e kans met je mooie D5!
Misschien een keer hard remmen met het stuur los...kijken of ie mooi rechtdoor blijft gaan. Geen vreemde geluiden bij het sturen. Geen trillend rempedaal bij het remmen. Soepel schakelen..
Ik wens je heel veel geluk en een eerlijke 2e kans met je mooie D5!
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
-
- 2nd Gear member
Hahah jij bent zeker op zoek naar patienten:)) het is zeker n beetje rustig?
De een zijn.. de ander zijn..., geintje!
Het zal je verbazen maar ik heb de cruise getest, maar niet op de volvo maar op de leenauto!
Ik heb paar keer hard geremd met handen van het stuur af en bleef goed rechtdoor gaan. Betekent dit dat hij dus niet trekt?
Hoe kan ik verder testen of hij naar rechts of links trekt?
Schakelt soepel, geen trillend rempedaal en geen vreemde geluiden!
Thanks,
De een zijn.. de ander zijn..., geintje!
Het zal je verbazen maar ik heb de cruise getest, maar niet op de volvo maar op de leenauto!
Ik heb paar keer hard geremd met handen van het stuur af en bleef goed rechtdoor gaan. Betekent dit dat hij dus niet trekt?
Hoe kan ik verder testen of hij naar rechts of links trekt?
Schakelt soepel, geen trillend rempedaal en geen vreemde geluiden!
Thanks,
- plim
- 4th Gear member
Kay, fijn te horen dat je je auto weer terug hebt en dat het allemaal netjes is gerepareerd. Als de auto niet recht was, had je het al lang gemerkt !
- BlackSapphire
- 6th Gear member
Als binnenvaller in deze topic: gelukkig dat het fysiek goed met je is afgelopen bij het ongeval. En de rest van het verhaal over die remmen is redelijk afschrikwekkend (understatement). Ik hoop dat je desondanks veel plezier aan je S60 zult blijven beleven.
Dat van die koelvloeistof zou ik wel blijven checken. Laten ze het koelsysteem eens onder druk zetten, misschien zit ergens een lekkage.
Dat van die koelvloeistof zou ik wel blijven checken. Laten ze het koelsysteem eens onder druk zetten, misschien zit ergens een lekkage.
- maarten s60
- 5th Gear member
Kay01, Hoop dat jeverder zonder zorgen kan genieten van je Volvo en er met plezier in blijft rijden. Zal wel idd even alert blijven op de koelvloeistof. Je hebt weliswaar garantie op de werkzaamheden. Het zal toch heel zuur zijn dat je straks de wagen weer een tijdje moet missen als er eea in de soep is gelopen. Succes met de wagen.
Volvo isn`t just a Car.......
S60 2.4 (2001) intro edition 110.00 km[/s])
V70 2.4 comfort-line 2002, 180.000 km,barentz blue,
S60 2.4 (2001) intro edition 110.00 km[/s])
V70 2.4 comfort-line 2002, 180.000 km,barentz blue,
-
- 6th Gear member
wellicht is de koelvloeistof afgetapt geweest voor de werkzaamheden.
of is de radiator er wel helemaal uit geweest hiervoor.
dan kan het normaal zijn dat de koelvloeistof nog wat zakt na een ritje.
maar een controle kan nooit kwaad.
hopelijk heb je vanaf nu meer succes ermee.
of is de radiator er wel helemaal uit geweest hiervoor.
dan kan het normaal zijn dat de koelvloeistof nog wat zakt na een ritje.
maar een controle kan nooit kwaad.
hopelijk heb je vanaf nu meer succes ermee.
-
- 2nd Gear member
Heej Kay,
Mooi dat het weer in orde is allemaal! Veel rijplezier van je auto en van het merk Volvo.
Mooi dat het weer in orde is allemaal! Veel rijplezier van je auto en van het merk Volvo.

[ VOLVO FOR LIVE ]
-
- 2nd Gear member
Update:
Ben op het moment in een vroegtijdig stadium van een strijd met Volvo.
Vandaag een brief ontvangen, waarin mij wordt bevestigd dat na langdurig onderzoek op dit forum, men tot de conclusie is gekomen dat ze geen vergelijkbare gevallen zijn tegengekomen....
Wel erg vreemd zo'n reactie, temeer ik toch echt een paar reacties kan lezen waarin wordt vermeld dat men ook lats heeft gehad van weigerende remmen.
Ze zullen niet nalaten om juridische stappen te ondernemen tegen mij omdat ik volgens hen de goede naam van Volvo in diskrediet breng.
Ik heb dus maar een brief opgesteld waarin ik een aantal van de reacties op dit onderwerp heb gekopieerd, ik hoop dat niemand hier bezwaar tegen heeft.
Mocht dat wel zo zijn, laat het mij weten zodat ik daar rekening mee kan houden.
Ik had mijn rechtsbijstand al ingeschakeld, dus als zij geen rechtzaak opstarten zullen wij dat wel doen.
Ben op het moment in een vroegtijdig stadium van een strijd met Volvo.
Vandaag een brief ontvangen, waarin mij wordt bevestigd dat na langdurig onderzoek op dit forum, men tot de conclusie is gekomen dat ze geen vergelijkbare gevallen zijn tegengekomen....
Wel erg vreemd zo'n reactie, temeer ik toch echt een paar reacties kan lezen waarin wordt vermeld dat men ook lats heeft gehad van weigerende remmen.
Ze zullen niet nalaten om juridische stappen te ondernemen tegen mij omdat ik volgens hen de goede naam van Volvo in diskrediet breng.
Ik heb dus maar een brief opgesteld waarin ik een aantal van de reacties op dit onderwerp heb gekopieerd, ik hoop dat niemand hier bezwaar tegen heeft.
Mocht dat wel zo zijn, laat het mij weten zodat ik daar rekening mee kan houden.
Ik had mijn rechtsbijstand al ingeschakeld, dus als zij geen rechtzaak opstarten zullen wij dat wel doen.
- IkeV70
- 5th Gear member
...Kay01 schreef:\
Bedoelen ze op dit forum ?
V70 - 2.5D
V60 PIH
V60 T5
V60 PIH
V60 T5