Over twee weken aflevering staan.
Besteld acht april, aflevering zeven maart. XC40 Ultimate met Pixel LED en Wool Blend.
Dan is het zeker dat onze XC90 een MY2024 wordt. Maar ik veronderstel dat ook dit geen garantie geeft op het NIET ontbreken van BLISS (of wat dan ook) ?
Hier ook levering volgende week. En ook hier: toch BLIS, ondanks eerdere andere berichten. V60, T8, besteld maart 22. Productie week 7.Daneel67 schreef: ↑23.02.2023 - 13:05 Het lijkt een beetje een loterij en (persoonlijk) vind ik het niet Volvo-waardig.
Ik ben zelf een mazzelaar, want ik heb een voorraad exemplaar gekozen (productie week 4/5) en die zou ook geen Blis (Intellisafe Surround) hebben ... en nu hij bij de dealer staat voor aflevering, zit het er allemaal wel op! En ik heb de auto pas (+/-) 6 februari besteld .. Dit jaar.
Eind deze week, begin volgende week is de auto klaar om op te halen. Binnen 1 maand dus.
Dat wordt een fijne week dus. Gefeliciteerd alvast en fijn dat je niks hoeft te missen. Ook toevallig morgen achter het nieuwe stuur?
Ik ben even in het buitenland, hoop hem week 11 op te halen. Kan de garage in de tussentijd e.e.a. aan extra’s installeren.Bursting_Blue_II schreef: ↑27.02.2023 - 12:36Dat wordt een fijne week dus. Gefeliciteerd alvast en fijn dat je niks hoeft te missen. Ook toevallig morgen achter het nieuwe stuur?
Wagen is vandaag bij de dealer toegekomen, nog 2 weekjes en dan mag ik hem gaan halen.
Wij hebben een Volvo V60 T6 plus besteld op 29-4-2022 en volgens de dealer zou deze in week 8 2023 geproduceerd worden en wordt deze tussen 4 maart en 14 maart bij dealer afgeleverd, dus wij verwachten hem nog deze maand op te kunnen halen. Laatste contact met dealer was op 20 februari 2023, dus heb nog niet definitief gehoord dat de auto ook al daadwerkelijk afgeleverd is.RDGV60 schreef: ↑05.03.2023 - 23:15 Volvo v60 t6 besteld 15/04/2022
Wie heeft al meer gegevens over leveringstermijn, dealer geeft weinig info, zou model2024 worden maar levering nog niet bekend, schatting van de dealer juli / augustus 2023.
Zijn nog leden die ong zelfde periode besteld hebben, en al correcte leveringsdatum gekregen hebben?