Pakje uit Duitsland.
Bougies en bobines er in gezet, starten en wat loopt 'ie mooi he

Nog wel motorlampje die bleef branden. Minpool van de accu, even de hond plagen, klem weer aangesloten, lampje uit, vermogen weer in orde. Hij gaat weer vooruit!
Bougie 2 mist een stukje, geen idee of dat schade heeft aangericht in de cilinder, daar heb ik de apparatuur niet voor. Misschien is het er ook wel net zo hard weer uitgeblazen, zeg het maar.
Bougie 4 was aardig verkoold. Misschien niet zo gek dat Vida op cilinder 2 en 4 wat op te merken had.
Cilinder 4 was wel de enige waarvan de zuiger aan de bovenkant mooi schoon leek, de rest was aardig zwart. Geen idee of dat zo hoort bij een benzine motor.
LPG geeft natuurlijk wel meer hitte intern.
Alles zo goed mogelijk schoongemaakt en onderdelen terug gezet. Uitgelezen met Vida en geen meldingen meer uit de ECM (motor).
Iemand gaf nog de tip dat de lambda sondes ook wel vervangen mogen worden na 300.000 km, maar hoe weet je of die kapot zijn of gaan?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.