Klopt. De materialen komen dus echt van hun dochterondernemingen

En wat is jouw bron voor deze informatie ?Deventer01 schreef: ↑11.09.2023 - 13:48Klopt. De materialen komen dus echt van hun dochterondernemingenuit China.
Ik ben echt serieus, geleuter? Wat wil jij horen? Dat de auto goed is en ohh zo perfect. Ik garandeer jou dat de auto alles behalve perfect is. Inderdaad voor dat geld krijg je troep. Voor dat geld!! Nogmaals, proefrit van een uur kreeg ik niet de kans om de hele auto te bekijken. Aan de hand van de v60 uit 2017 is dat niet eens in mij opgekomen.OGA244 schreef: ↑11.09.2023 - 13:37 Wat een onzin stelling tav de xc40, maar hiermee diskwalificeer je jezelf wel meteen volledig..
Met dit soort onderbuik geleuter kan niemand hier iets..
Jammer, dacht even dat je serieus was.
Aan de xc40 is in hoofdlijnen niets veranderd sinds de introductie, zeker niet qua materiaal keuze .
Even voor een beter beeld :
https://www.iihs.org/ratings/vehicle/vo ... r-suv/2023
Bedankt voor jou mening! Het gaat niet om de dealer. Het gaat om dat de auto shit is. Oké, kleine frustratie over de dealer, door die dealer, waar ik vertrouwen in had, een verkeerd keus gemaakt met de wachttijd. Als de dealer eerlijk zou antwoorden over de levertijd, en niet een fabeltje van 3 maanden, zoals eerder vermeld ik was een fan van Volvo. Het ging tussen die 2. Echter omdat Volvo 3 maanden GARANDEERDE en niet 1 jaar zoals Mercedes was de keus snel gemaakt. Niemand wil lang op zijn auto wachten. Achteraf, een jaar wachten. In dit geval zou ik zonder meer Mercedes bestellenGouwe schreef: ↑11.09.2023 - 14:05 @Deventer01: Als ik in jou schoenen zou staan zou ik op basis van alles wat je hier hebt geschreven het volgende doen:
1. Bepaal eerst of je wel verder met de auto wil. Zo niet dan verder met stap 5. Wel? zie stap 2.
2. Ga met de huidige dealer in gesprek over jou situatie. Bepaal aan de hand van dat gesprek of je voldoende vertrouwen hebt in en je nog verder wil met deze dealer. Zo ja, zie stap 5, zo nee zie stap 3.
3. Zoek een andere dealer en bespreek jou situatie. Bepaal aan de hand van dat gesprek of en hun voorstel om het op te lossen of je voldoende vertrouwen hebt in deze dealer of de auto. Zo ja, zie stap 4, zo nee zie stap 5.
4. Laat de dealer het probleem oplossen. Happy driving!
5. Ruil de auto in bij de Mercedes dealer voor een auto met ster op de neus. Happy driving!
En val ons aub niet lastig met kritiek op de dealer, Volvo, etc. die alleen maar een persoonlijke mening zijn en geheel niet gebaseerd op feiten. NB! Jou mening = geen feit (en dat is dan wel weer een feit).
Let wel kritiek mag je hebben, heb ik gisteren hier ook geuit over de in mijn ogen belachelijke wijziging van de VOC app waar het gaat om preconditioneren van mijn T8. Maar jij bent hier gewoon je persoonlijke frustratie aan het spuien en daar is dit forum ultimo niet voor.
Trek je conclusie en neem je verantwoordelijkheid in plaats van te wijzen naar een ander.
Jij hebt dus een moestuin? Maar begrijp niet helemaal wat het te maken heeft met de XC40.Deventer01 schreef: ↑11.09.2023 - 13:59 Ook in de supermarkt. Alles wat je eet is laboratorium gemodificeerd en bespoten met de meeste troep wat er te vinden is. Maar jij wilt alleen maar leuke en fijne verhalen lezen en de rest negeren.