Afspraak bij spuiter is gemaakt, waarschijnlijk zelf een keer de deur open gedaan, en onderkant deur geschaafd tegen tas/takken/.. Meteen ook maar gevraagd om te kijken om plekje op de voorklep uit te deuken zonder spuiten. Auto moet dan weer mooi zijn
Auto heeft ook weer een grote beurt gehad door gebrek aan planning heb ik 20.000km gereden, beurt tot beurt. (met tussendoor nog een keer een APK), met een olie verbruik van ik denk 0.8 Liter op 20K km, dus opzich netjes. Direct na de revisie leek verbruik echt 0.0, maar na 50.000km toch (al) een verbruik van 0.4 liter op 10.000. Ook nog best goed, als je ziet hoe de olie op water lijkt

(0W20)
Op aangeven van de garage (tijdens APK) is ook een EGR pijpje tussen EGR en spruitstuk vervangen. Het lekte nog niet heel erg, maar ze konden al iets aanslag zien. Een tijdje geleden hadden ze een auto binnen waar zelfs bijna de bedrading begon te smelten, door de lekkage van warme uitlaatgassen. Of dat je uitlaat gassen zou beginnen te ruiken inde auto. Ik had er niet eerder van gehoord, maar na wat googlen lijkt het toch wel een kwaal van veel volvo's. Er is zelfs een verbeterd model, dus blijkbaar was het een slecht ontwerp/procedure op de pijp op de flens vast te zetten.. Deze zit er nu op: 32225133
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.