Misschien een idee om die aan te pakken en voor meer €€ te verkopen

Verleidelijk, maar heb me even kort ingelezen in de V8 en die laat ik graag staan… Dat is geen pretje met het blok in de wagen als ik het goed begrijp en dan heb je ook nog eens 2 koppen, 2 dekken…Ben schreef:Er staat op het forum nog een XC90 met een lekke koppakking te koop. Voor weinig.
Misschien een idee om die aan te pakken en voor meer €€ te verkopen
Vaker olie wisselen helpt idd, punt is alleen dat niet iedereen de historie van de auto kent. Veel hebben vanaf de eerste (vaak lease) kilometers de wissel 30k plus gehad, tot einde contract met 200.000 op de teller. Dan begin je dus met een dikke achterstand. Daarnaast zijn de stoters en tuimelaars wel onderdelen die behoorlijk wat te verstouwen krijgen tijdens hun leven.volvo xc90 010 schreef: heel het verhaal gevolgd , wat je er van op kan steken is vaker je olie verversen om motorschade te voorkomen, ik doe ook iedere 10.000 km nw olie in me xc90 , zo duur is dat allemaal niet als je er bovenstaande ellende mee kan voorkomen !!
en de know-how
Zo heb ik ook nog een tip opgepikt. Nieuwe ring in een bakje kokend water leggen en dan erom tikken, is ie net wat ruimer.fredhead schreef:Ideale tip!
Ik heb bij mijn auto destijds de oude ring gebruikt om de nieuwe mee op z'n plek te kunnen tikken
Dat zal ongetwijfeld, maar de TF80SC moet uitelkaar om dat te kunnen doen.Msuidgeest schreef:Het wordt nog mooier als je ook het oliefilter vervangt en de magneten in de carter schoonmaakt waar ijzerslijpsel aan zit.