Beste heren/dames,
Zie bijlage; Wat te denken van een dergelijke schutbord? Wat wil dit zeggen over de staat van de auto? (papieren, verhaal, historie ed. lijkt verder allemaal prima in orde). Is dit makkelijk te vervangen? Betreft een MY2004, >300dkm.
Alvast bedankt!
Schutbord
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 15.10.2015 - 21:45
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- S90 Inscription
- 2nd Gear member
- Berichten: 130
- Lid geworden op: 17.06.2023 - 16:16
Je zou bijna denken dat die wagen onder water is geweest.
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 15.10.2015 - 21:45
Let op; dit betreft het isolatiemateriaal, niet het schutbord zelf welteverstaan 

- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 26890
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Heeft ie niet ooit een klein brandje onder de motorkap gehad?
Het materiaal valt uiteindelijk wel uit elkaar maar zo ziet dit er niet uit.
Het materiaal valt uiteindelijk wel uit elkaar maar zo ziet dit er niet uit.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 26890
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Ik zou vooral de reden willen weten hoe dit is ontstaan...
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
-
- 7th Gear member
- Berichten: 7838
- Lid geworden op: 07.04.2021 - 12:53
Dat zal vast ook de reden zijn. Die zooi verpulverd na verloop van jaren en als het lekker warm word.
Precis. Makkelijkste methode en ook de goedkoopste oplossing.
Blog Småbruk - Het leven op een kleine Zweedse boerderij...
"The forest has music for those who listen"
"The forest has music for those who listen"
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 15.10.2015 - 21:45
Ok. Motor (2.4 non turbo) en bak lopen verder erg soepel en er zit het hele boekwerk aan rekeningen bij. Waarom deze dan wel het isolatiemateriaal wel zo heeft en veel andere niet (her en der zie ik er wel wat voorbij komen met hetzelfde); dan zijn deze wellicht al een keer vervangen?
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 15.10.2015 - 21:45
Maw, dan zal dit nog de originele isolatie zijn? Waarom het er zo uit ziet, goede vraag die zo gauw niemand kan beantwoorden. Ik zou het iig meteen vervangen alleen om de weet dat het er nu zo bij zit.
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 15.10.2015 - 21:45
Gisteren gaan kijken naar een ander exemplaar, die bleek hetzelfde 'probleem' te hebben. Ik ga langzaam de conclusie trekken dat dit de originele isolatie is en ofwel is aangevreten (marter) of wel verweerd.