V70 polar+ T4, november 2016
Sinds geruime tijd moet ik, om de portieren af te sluiten, meerdere keren op de afstandsbediening drukken voordat het knopje aan de bestuurdersdeur diep genoeg wegzakt zodat het lichtsignaal via de richtingaanwijzers oplicht. Nu zit ik aan twee mogelijkheden te denken:
1 het stangetje waar het knopje op zit knelt in de deurbekleding
2 het motortje in het deurslot is niet (meer) sterk genoeg om het knopje in een keer naar beneden te trekken.
Vooral optie twee betekent veel werk omdat het deurslot moet worden vervangen. Heeft iemand ervaring met dit euvel?
Ben reuzebenieuwd naar jullie ervaringen.
Slot bestuurdersdeur werkt niet in één keer
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 28.08.2006 - 10:39
- Locatie: Zuid-Limburg
2006-2022:
Volvo S70 sept. 1997, model 1998, 2.5 10V., Uranus 16’’ met 205/55 Michelin Primacy 3, Midnight blue, 333.500 km: een plaatje!
Vanaf 2022:
Volvo V70 Polar+, november 2016, 2.0 T4 handgeschakeld, B4204T19, Onyx black
Volvo S70 sept. 1997, model 1998, 2.5 10V., Uranus 16’’ met 205/55 Michelin Primacy 3, Midnight blue, 333.500 km: een plaatje!
Vanaf 2022:
Volvo V70 Polar+, november 2016, 2.0 T4 handgeschakeld, B4204T19, Onyx black
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 68
- Lid geworden op: 28.07.2009 - 23:47
volgens mij zit er een kraagje om die knop, die is gewoon omhoog te wippen, dan heeft die knop meer ruimte. dat zou alvast optie 1 uit kunnen sluiten
als er geen kraagje zit, dan zit het bovenste gedeelte gewoon op de stang geschroefd, dus die kan je er in de open stand ook afdraaien.
als er geen kraagje zit, dan zit het bovenste gedeelte gewoon op de stang geschroefd, dus die kan je er in de open stand ook afdraaien.
- flevodirk
- 4th Gear member
- Berichten: 555
- Lid geworden op: 17.08.2015 - 16:53
- Locatie: Flevoland
De bekleding kan niet echt in de weg zitten. De deurkaart is van keurig hard materiaal en er zweven geen losse dingen oid.
Hier een plaatje. Ik heb afgelopen zomer de boel een keer los gemaakt vanwege vage trillingen bij lage frequenties. Lang verhaal.
In het omcirkelde deel kan je evt kijken hoe het stangetje op-en-neer beweegt en of er iets vast loopt. Wellicht is het gewoon het motortje die deze beweging regelt.

Achterkant vd de deurkaart:

Bij mij is het knopje nu permanent naar beneden. Bij het omcirkelde deel is de koppeling met het stangetje waarschijnlijk los. Daar kwam ik pas achter toen ik het na enige moeite weer in elkaar had. Bij mijn vorige Volvo ging dat veel makkelijker.
Deze uitvoering heeft vele kabels die niet al te lang zijn, dus heb je 3-4 armen nodig om de deurkaart vast te houden, alle connectors weer aan te sluiten en dat stangetje in de gaten houden en de kaart weer in het portier te stoppen! Dat stangetje vergat ik dus bij de geslaagde poging...
Maar tot nu toe ontbreekt me de energie om de boel weer los te halen en dit te fixen
Hier een plaatje. Ik heb afgelopen zomer de boel een keer los gemaakt vanwege vage trillingen bij lage frequenties. Lang verhaal.
In het omcirkelde deel kan je evt kijken hoe het stangetje op-en-neer beweegt en of er iets vast loopt. Wellicht is het gewoon het motortje die deze beweging regelt.

Achterkant vd de deurkaart:

Bij mij is het knopje nu permanent naar beneden. Bij het omcirkelde deel is de koppeling met het stangetje waarschijnlijk los. Daar kwam ik pas achter toen ik het na enige moeite weer in elkaar had. Bij mijn vorige Volvo ging dat veel makkelijker.
Deze uitvoering heeft vele kabels die niet al te lang zijn, dus heb je 3-4 armen nodig om de deurkaart vast te houden, alle connectors weer aan te sluiten en dat stangetje in de gaten houden en de kaart weer in het portier te stoppen! Dat stangetje vergat ik dus bij de geslaagde poging...
Maar tot nu toe ontbreekt me de energie om de boel weer los te halen en dit te fixen

Volvo S60 2.0T Drivers Edition 2007 sept 2015 - maart 2021 @348.000 km (bijna 6 jaar gehad)
V70 T4 2016 GT Inscription edition +Rica update
Actueel verbruik:
Vorige auto-S60 verbruik
V70 T4 2016 GT Inscription edition +Rica update
Actueel verbruik:

Vorige auto-S60 verbruik
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 68
- Lid geworden op: 28.07.2009 - 23:47
Wat een feest van herkenning
Ik heb precies hetzelfde euvel. Het knopje springt een klein beetje maar staat permanent in stand beneden. Ook ik heb geen zin om alles weer los te halen, ook omdat het knopje voor mij niet functioneel is. Aan de spiegels zie ik of de auto open is en aan handmatige bediening (nog) geen behoefte.
Tweede punt van herkenning is de tape op de deurkaartdopjes. Na veel zoeken kwam (ook) ik erachter dat die de oorzaak zijn van irritant getril vanuit de deur en heb ze dus ook vastgetapet.
Blijft wel het punt dat het kraagje van het dopje weerstand zou kunnen bieden.

Tweede punt van herkenning is de tape op de deurkaartdopjes. Na veel zoeken kwam (ook) ik erachter dat die de oorzaak zijn van irritant getril vanuit de deur en heb ze dus ook vastgetapet.
Blijft wel het punt dat het kraagje van het dopje weerstand zou kunnen bieden.
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 28.08.2006 - 10:39
- Locatie: Zuid-Limburg
Dank heren voor de uitgebreide reacties! In het volgende filmpje denk ik de oorzaak van mijn probleem gevonden te hebben:
Ik zal namelijk op zoek moeten naar het LOSGESCHOTEN HULPVEERTJE OP HET DEURSLOT.
Verder kan ik vertellen dat ik de twee motortjes die in het slot zitten, voor €15,50 via Ali Express gekocht heb. Stuk goedkoper dan een compleet slot bij de dealer. Maar, zoals gezegd, ik denk dat die in mijn geval niet het probleem zijn van het euvel. Ik rapporteer t.z.t. mijn bevindingen als ik aan de slag ga.
Ik zal namelijk op zoek moeten naar het LOSGESCHOTEN HULPVEERTJE OP HET DEURSLOT.
Verder kan ik vertellen dat ik de twee motortjes die in het slot zitten, voor €15,50 via Ali Express gekocht heb. Stuk goedkoper dan een compleet slot bij de dealer. Maar, zoals gezegd, ik denk dat die in mijn geval niet het probleem zijn van het euvel. Ik rapporteer t.z.t. mijn bevindingen als ik aan de slag ga.
2006-2022:
Volvo S70 sept. 1997, model 1998, 2.5 10V., Uranus 16’’ met 205/55 Michelin Primacy 3, Midnight blue, 333.500 km: een plaatje!
Vanaf 2022:
Volvo V70 Polar+, november 2016, 2.0 T4 handgeschakeld, B4204T19, Onyx black
Volvo S70 sept. 1997, model 1998, 2.5 10V., Uranus 16’’ met 205/55 Michelin Primacy 3, Midnight blue, 333.500 km: een plaatje!
Vanaf 2022:
Volvo V70 Polar+, november 2016, 2.0 T4 handgeschakeld, B4204T19, Onyx black
- Edwin
- 5th Gear member
- Berichten: 1913
- Lid geworden op: 09.02.2005 - 08:16
- Locatie: Gelderland
Herkenbaar en ik vermoed defect slot. Heb er ook meerdere malen mee te maken gehad en altijd pas wanneer het weer kouder en vochtiger weer werd.
Ik weet niet of ik er telkens als enige pech mee heb, maar sinds nov. 2018 zijn er al 3 defect gegaan waarvan 1 zelfs alweer voor de tweede keer! Gelukkig geeft Volvo nu levenslange garantie op reparaties en was die 4e keer garantie.
Lang leve de FoMoCo kwaliteit… NOT!
Gr. Edwin
Ik weet niet of ik er telkens als enige pech mee heb, maar sinds nov. 2018 zijn er al 3 defect gegaan waarvan 1 zelfs alweer voor de tweede keer! Gelukkig geeft Volvo nu levenslange garantie op reparaties en was die 4e keer garantie.
Lang leve de FoMoCo kwaliteit… NOT!
Gr. Edwin
V70 T6 AWD Summum Polestar+
C70 T5 Summum
Volvo 66 DL 1.1
Volvo 340 GL 1.7
Volvo 460 1.8 Luxury-line
Volvo 854 10V
Volvo 855 T-5
Volvo V40 2.0
Volvo V70 T5
Volvo V70 T6 AWD Summum Polestar+
Volvo C70 T5 Summum Dynaudio + 2x woofer Crisp & LOUD!
C70 T5 Summum
Volvo 66 DL 1.1
Volvo 340 GL 1.7
Volvo 460 1.8 Luxury-line
Volvo 854 10V
Volvo 855 T-5
Volvo V40 2.0
Volvo V70 T5
Volvo V70 T6 AWD Summum Polestar+
Volvo C70 T5 Summum Dynaudio + 2x woofer Crisp & LOUD!
- happybacon
- 2nd Gear member
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 22.03.2019 - 21:09
- Locatie: Blijham
Hier precies hetzelfde euvel. Bestuurdersdeur gaat niet mee en ook af en toe de rechter achterdeur.
Hartelijke groet,
Jarno
VOLVO #1! - MY2016 V70 2.0 D3 INSCRIPTION EDITION | BI-XENON | SCHUIFDAK | LEER
Audi A4 1.9TDI @380.000km
VW Passat 2.3 VR5 @324.000km
Jarno
VOLVO #1! - MY2016 V70 2.0 D3 INSCRIPTION EDITION | BI-XENON | SCHUIFDAK | LEER
Audi A4 1.9TDI @380.000km
VW Passat 2.3 VR5 @324.000km
- MU
- 5th Gear member
- Berichten: 1032
- Lid geworden op: 25.11.2012 - 23:06
- Locatie: Zuid-Holland
Dit heb ik ook gehad aan beide achterportieren. Vorige maand succesvol gerepareerd volgens de video van volvosweden die hierboven staat, met motortjes van aliexpress (5 euro per stuk), gelijk 5 gekocht.
Voor degenen die de motortjes ook willen bestellen:
https://www.aliexpress.com/item/32883299236.html
Ik heb de variant genomen "for Volvo s40 s80", die doen het nu dus uitstekend in mijn V70 my2008 (NN).
Voor degenen die de motortjes ook willen bestellen:
https://www.aliexpress.com/item/32883299236.html
Ik heb de variant genomen "for Volvo s40 s80", die doen het nu dus uitstekend in mijn V70 my2008 (NN).
Volvo V70 2.5T Momentum 2008 
Volvo 940 Estate 2.3 LPT 1997

Volvo 940 Estate 2.3 LPT 1997
- happybacon
- 2nd Gear member
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 22.03.2019 - 21:09
- Locatie: Blijham
Dank!
Ik ga die dingen ook even bestellen. Dank voor het linkje.
Eens kijken of het gaat lukken.
Ik ga die dingen ook even bestellen. Dank voor het linkje.
Eens kijken of het gaat lukken.
Hartelijke groet,
Jarno
VOLVO #1! - MY2016 V70 2.0 D3 INSCRIPTION EDITION | BI-XENON | SCHUIFDAK | LEER
Audi A4 1.9TDI @380.000km
VW Passat 2.3 VR5 @324.000km
Jarno
VOLVO #1! - MY2016 V70 2.0 D3 INSCRIPTION EDITION | BI-XENON | SCHUIFDAK | LEER
Audi A4 1.9TDI @380.000km
VW Passat 2.3 VR5 @324.000km
- happybacon
- 2nd Gear member
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 22.03.2019 - 21:09
- Locatie: Blijham
Motortjes zijn binnen (zit zelfs nog beetje vet bij). Het knutselen kan beginnen.....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hartelijke groet,
Jarno
VOLVO #1! - MY2016 V70 2.0 D3 INSCRIPTION EDITION | BI-XENON | SCHUIFDAK | LEER
Audi A4 1.9TDI @380.000km
VW Passat 2.3 VR5 @324.000km
Jarno
VOLVO #1! - MY2016 V70 2.0 D3 INSCRIPTION EDITION | BI-XENON | SCHUIFDAK | LEER
Audi A4 1.9TDI @380.000km
VW Passat 2.3 VR5 @324.000km
- happybacon
- 2nd Gear member
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 22.03.2019 - 21:09
- Locatie: Blijham
Ik zie veel videos voorbij komen over de voordeuren, maar niet over de achterdeur. Mijn rechter achterdeur heeft dit probleem. Het raam mechanisme zit vast aan het binnen paneel (foto) van de deur. Hoe kom ik nu bij het motortje?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hartelijke groet,
Jarno
VOLVO #1! - MY2016 V70 2.0 D3 INSCRIPTION EDITION | BI-XENON | SCHUIFDAK | LEER
Audi A4 1.9TDI @380.000km
VW Passat 2.3 VR5 @324.000km
Jarno
VOLVO #1! - MY2016 V70 2.0 D3 INSCRIPTION EDITION | BI-XENON | SCHUIFDAK | LEER
Audi A4 1.9TDI @380.000km
VW Passat 2.3 VR5 @324.000km
- MU
- 5th Gear member
- Berichten: 1032
- Lid geworden op: 25.11.2012 - 23:06
- Locatie: Zuid-Holland
Dat is geen probleem; je maakt via de met rubbers afgedopte gaten in dit vochtwerende binnenpaneel het raam los van het raammechanisme (nadat je het raam met tape aan de deur hebt geplakt zodat het niet omlaag stort). Daarna komt het binnenpaneel met raammechanisme en al eruit. Daarna heb je vrije toegang om het deurslot te demonteren.
Dit wordt ook beschreven in het filmpje van volvosweden toch? Ik heb dat als handleiding aangehouden voor ook mijn beide achterdeuren.
Dit wordt ook beschreven in het filmpje van volvosweden toch? Ik heb dat als handleiding aangehouden voor ook mijn beide achterdeuren.
Volvo V70 2.5T Momentum 2008 
Volvo 940 Estate 2.3 LPT 1997

Volvo 940 Estate 2.3 LPT 1997
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 227
- Lid geworden op: 23.06.2009 - 23:05
Is toch gewoon hetzelfde principe van de voordeuren? Achter de rubber doppen zit, als je het raam goed positioneerd, twee 10mm bouten. Deze moet je lossen en het raam omhoogtrekken en vastkleven aan het portier. Heb deze bij mijn vorige volvo ook diverse keren gedemonteerd en vervangen door aliexpress dingen.
- happybacon
- 2nd Gear member
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 22.03.2019 - 21:09
- Locatie: Blijham
Ik heb achter de rubberen doppen gekeken, maar geen 10mm bouten
op welke hoogte van het raam dan ook.
Wel zit achter de linkerdop een rails met een soort pinnetje zie img3303.
In een ander onderwerp op het forum onderstaande gevonden:
==Raam ontkoppelen/verwijderen==
-Voor de voordeur dient het raam verwijderd te worden
-Voor de achterdeur dient het raam open gefixeerd te worden
-Verwijder de 2 grote rubber doppen uit het deurpaneel; hierachter bevinden zich de koppelingen tussen het raammechaniek en het raam.
-Gebruik de grote schroevendraaier om de clip(s) in te drukken terwijl je het raam licht omhoog trekt. Voorportier heeft 2 clips; achterportier heeft 1 clip.
-Voorraam: Na het ontkoppelen van het raam van het mechaniek kun je het voorraam verwijderen, doe dit door het raam naar voren te trekken (dus de achterkant van het raam richting de voorkant van het portier). Het raam eindigt ‘buiten’ de auto.
-Achterraam: Na het ontkoppelen van het raam trek je het raam omhoog tot hij dicht staat. In deze positie plak je het raam over de bovenkant van het portier vast met voldoende stukken tape.
Wel zit achter de linkerdop een rails met een soort pinnetje zie img3303.
In een ander onderwerp op het forum onderstaande gevonden:
==Raam ontkoppelen/verwijderen==
-Voor de voordeur dient het raam verwijderd te worden
-Voor de achterdeur dient het raam open gefixeerd te worden
-Verwijder de 2 grote rubber doppen uit het deurpaneel; hierachter bevinden zich de koppelingen tussen het raammechaniek en het raam.
-Gebruik de grote schroevendraaier om de clip(s) in te drukken terwijl je het raam licht omhoog trekt. Voorportier heeft 2 clips; achterportier heeft 1 clip.
-Voorraam: Na het ontkoppelen van het raam van het mechaniek kun je het voorraam verwijderen, doe dit door het raam naar voren te trekken (dus de achterkant van het raam richting de voorkant van het portier). Het raam eindigt ‘buiten’ de auto.
-Achterraam: Na het ontkoppelen van het raam trek je het raam omhoog tot hij dicht staat. In deze positie plak je het raam over de bovenkant van het portier vast met voldoende stukken tape.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hartelijke groet,
Jarno
VOLVO #1! - MY2016 V70 2.0 D3 INSCRIPTION EDITION | BI-XENON | SCHUIFDAK | LEER
Audi A4 1.9TDI @380.000km
VW Passat 2.3 VR5 @324.000km
Jarno
VOLVO #1! - MY2016 V70 2.0 D3 INSCRIPTION EDITION | BI-XENON | SCHUIFDAK | LEER
Audi A4 1.9TDI @380.000km
VW Passat 2.3 VR5 @324.000km
- happybacon
- 2nd Gear member
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 22.03.2019 - 21:09
- Locatie: Blijham
Ik doe de V70 net weer op slot (nu gaat het weer met de afstandsbediening, zonder het knopje eerst naar beneden te duwen

De nieuwe motor zit er in .

Onbelast trekt een nieuwe motor 100mA @12V , de oude trok 800mA @12V.
Hij ruste in vrede........
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hartelijke groet,
Jarno
VOLVO #1! - MY2016 V70 2.0 D3 INSCRIPTION EDITION | BI-XENON | SCHUIFDAK | LEER
Audi A4 1.9TDI @380.000km
VW Passat 2.3 VR5 @324.000km
Jarno
VOLVO #1! - MY2016 V70 2.0 D3 INSCRIPTION EDITION | BI-XENON | SCHUIFDAK | LEER
Audi A4 1.9TDI @380.000km
VW Passat 2.3 VR5 @324.000km
- Chris 56
- 2nd Gear member
- Berichten: 245
- Lid geworden op: 17.02.2011 - 19:54
- Locatie: Hillegom
Donders nog aan toe..
Vandaag hetzelfde euvel met mijn bestuurdersdeur.
Ook knopje sloom/half/niet op en neer.
Lijkt dus op dat veertje's probleem.
Is er iemand die dit voor mij kan fixen???
Liefst in de Randstad???
Ik zou superblij en dankbaar zijn... en natuurlijk hoeft het niet voor niks... gewoon boter bij die vis.
Vandaag hetzelfde euvel met mijn bestuurdersdeur.
Ook knopje sloom/half/niet op en neer.
Lijkt dus op dat veertje's probleem.
Is er iemand die dit voor mij kan fixen???
Liefst in de Randstad???
Ik zou superblij en dankbaar zijn... en natuurlijk hoeft het niet voor niks... gewoon boter bij die vis.
V70 2.5T Summum met Driver support line, 260Pk, 380Nm GT6 Caspian Blue Pearl MY 2010
S40 2.4 Momentum sport ed. 170 Pk, 240 Nm. MY 2005
Mitsubishi Galant GLS2.0 175Pk 1999
Mitsubishi Galant GTI 2.0 190Pk 1993
Mitsubishi Galant EXE 2.0 150Pk 1987
Mitsubishi Galant GL 2.0 110PKk1983
Mitsubishi Galant Sigma 2.0 90Pk 1979
Datsun Bluebird 1800 BJ ??
Datsun Cherry 1200 GL BJ ??
Datsun Cherry A100 GL BJ ??
Simca 1000 Rally 1 BJ1970 (Wrecked)
S40 2.4 Momentum sport ed. 170 Pk, 240 Nm. MY 2005
Mitsubishi Galant GLS2.0 175Pk 1999
Mitsubishi Galant GTI 2.0 190Pk 1993
Mitsubishi Galant EXE 2.0 150Pk 1987
Mitsubishi Galant GL 2.0 110PKk1983
Mitsubishi Galant Sigma 2.0 90Pk 1979
Datsun Bluebird 1800 BJ ??
Datsun Cherry 1200 GL BJ ??
Datsun Cherry A100 GL BJ ??
Simca 1000 Rally 1 BJ1970 (Wrecked)
- Rene64
- 2nd Gear member
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 26.12.2018 - 15:29
Ik kan mij ook aansluiten.
Merkte dat het voorportier rechts af en toe niet op slot gaat,
Pennetje zakt maar schiet weer omhoog, een 2e x drukken is meestal wel sucecsvol.
Nu het wat warmer is gaat ie wel meestal, maar het blijft onbetrouwbaar.
Passen die aangegeven motortjes in al alle types, ik heb een NN van 2010.
Dan ga ik dat maar eens aanpakken.
Hoe zit de aansluiting eigenlijk?
Met veercontactjes of gesoldeerd?
Merkte dat het voorportier rechts af en toe niet op slot gaat,
Pennetje zakt maar schiet weer omhoog, een 2e x drukken is meestal wel sucecsvol.
Nu het wat warmer is gaat ie wel meestal, maar het blijft onbetrouwbaar.
Passen die aangegeven motortjes in al alle types, ik heb een NN van 2010.
Dan ga ik dat maar eens aanpakken.
Hoe zit de aansluiting eigenlijk?
Met veercontactjes of gesoldeerd?
Volvo XC60 D4 Polar + 2017
Volvo V70 III MY 2010 D3 Geartronic
Volvo V70 III MY 2010 D3 Geartronic
- Chris 56
- 2nd Gear member
- Berichten: 245
- Lid geworden op: 17.02.2011 - 19:54
- Locatie: Hillegom
Ook weer opgelost.Chris 56 schreef: ↑20.06.2024 - 19:45 Donders nog aan toe..
Vandaag hetzelfde euvel met mijn bestuurdersdeur.
Ook knopje sloom/half/niet op en neer.
Lijkt dus op dat veertje's probleem.
Is er iemand die dit voor mij kan fixen???
Liefst in de Randstad???
Ik zou superblij en dankbaar zijn... en natuurlijk hoeft het niet voor niks... gewoon boter bij die vis.
Heel nieuw slot gemonteerd door mijn ( niet Volvo) garage.
Volvo zelf gaf een prijsindicatie waar ik een zuurstoffles bij kreeg, mijn eigen vakgarage fixte het voor de helft.
Wel een officieel Volvo slot, geen immitatie gebruikt.
Was wel en ...... klus.
Voor de geinteresserden... ik heb het oude slot hier liggen... ter lering ende vermaeck...
V70 2.5T Summum met Driver support line, 260Pk, 380Nm GT6 Caspian Blue Pearl MY 2010
S40 2.4 Momentum sport ed. 170 Pk, 240 Nm. MY 2005
Mitsubishi Galant GLS2.0 175Pk 1999
Mitsubishi Galant GTI 2.0 190Pk 1993
Mitsubishi Galant EXE 2.0 150Pk 1987
Mitsubishi Galant GL 2.0 110PKk1983
Mitsubishi Galant Sigma 2.0 90Pk 1979
Datsun Bluebird 1800 BJ ??
Datsun Cherry 1200 GL BJ ??
Datsun Cherry A100 GL BJ ??
Simca 1000 Rally 1 BJ1970 (Wrecked)
S40 2.4 Momentum sport ed. 170 Pk, 240 Nm. MY 2005
Mitsubishi Galant GLS2.0 175Pk 1999
Mitsubishi Galant GTI 2.0 190Pk 1993
Mitsubishi Galant EXE 2.0 150Pk 1987
Mitsubishi Galant GL 2.0 110PKk1983
Mitsubishi Galant Sigma 2.0 90Pk 1979
Datsun Bluebird 1800 BJ ??
Datsun Cherry 1200 GL BJ ??
Datsun Cherry A100 GL BJ ??
Simca 1000 Rally 1 BJ1970 (Wrecked)