Het gross van wat je schrijft is idd behulpzaam, maar...Standje sauna was echt een keuze van Jeroen zelf, niet omdat het moest maar omdat ie even z'n vertrouwen kwijt was in de techniek.
Er was een slang los geschoten maar na reparatie heeft Jeroen het helemaal niet erover gehad dat de kvs te warm zou worden.
Dat is nu echt al meerdere malen medegedeeld en toch volgde je Malmö's aanname dat de motor te warm zou lopen.
Als je dan je reactie eindigt met "Het feit dat de auto met deze last en buitentemperatuur al een hittende hond wordt, is een teken van een groter onderliggend probleem. Dat zo'n opmerking hier tegen het zere been is, is op z'n zachtst gezegd: 'apart'." dan gaan mijn hakken wel even in het zand ja. Dan lijkt het in mijn ogen dus alsof je bewust tegen die zere benen schopt.
We zijn allemaal mensen en maken allemaal fouten, zo kan bij een nieuwe auto net zo goed een slangklem na een reparatie per ongeluk nog los zitten.
Hopelijk leren we hieruit dat het na reparatie de eerste tijd altijd slim is wat gereedschap en reserve vloeistoffen bij te hebben.
Ik geef je helemaal gelijk dat je voor ieder voertuig moet zorgen dat het verzekerd is voor pech onderweg en repatriëring.
S60 van JeroenSpock
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 9259
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Zo jongens, de S60 staat weer thuis. Op eigen kracht hier heen gereden.
De dag na de pech zouden we een stukje motor rijden maar het was regenachtig in Skanevik dus wel hebben daar in het dorp even een kort rondje gelopen, wat drinken, naar het motor museum maar dat bleek dus motor als engine te zijn, en niet motorfiets.
Volgende dag 200 km gereden naar Forsand, met alleen mijn motor op de aanhanger. Verwarming nog steeds aan, maar de S60 hield zich goed. Geen idee of het zonder zou kunnen, wilde ik toen niet proberen want echt wel lange stukken steil omhoog met best wat kilo's aan de trekhaak en in de auto.
Veel in de 3e versnelling in lock up, ATF olie bleek ook redelijk koel.
Vanuit Forsand 1 keer met de auto gereden, alleen wij 3en zonder aanhanger en bagage. Op weg naar de parkeerplaats van Preikestolen, echt vlakbij het huisje.
Stevige klim trouwens per benenwagen trouwens, je moet wat over hebben voor een stukje steen he. En ook al ben ik zelf een kei, ik ben niet van steen. Ik moest wel even een paar keer uitrusten en rustig omhoog klimmen. Maar de beloning was mooi, we hebben daar een uur gezeten, beetje eten en drinken, en vooral veel kijken en afvragen hoe dat zo ontstaan is (nee ik heb Google nog niet gevraagd).
Op weg terug nog even een stukje aan de overkant van Preikestolen gereden maar was moeilijk te zien door de zon. Wel een zeester op een strandje, blijken dus door de hele Noordzee en hoger en lager voor te komen. Nooit geweten.
De dag na de pech zouden we een stukje motor rijden maar het was regenachtig in Skanevik dus wel hebben daar in het dorp even een kort rondje gelopen, wat drinken, naar het motor museum maar dat bleek dus motor als engine te zijn, en niet motorfiets.
Volgende dag 200 km gereden naar Forsand, met alleen mijn motor op de aanhanger. Verwarming nog steeds aan, maar de S60 hield zich goed. Geen idee of het zonder zou kunnen, wilde ik toen niet proberen want echt wel lange stukken steil omhoog met best wat kilo's aan de trekhaak en in de auto.
Veel in de 3e versnelling in lock up, ATF olie bleek ook redelijk koel.
Vanuit Forsand 1 keer met de auto gereden, alleen wij 3en zonder aanhanger en bagage. Op weg naar de parkeerplaats van Preikestolen, echt vlakbij het huisje.
Stevige klim trouwens per benenwagen trouwens, je moet wat over hebben voor een stukje steen he. En ook al ben ik zelf een kei, ik ben niet van steen. Ik moest wel even een paar keer uitrusten en rustig omhoog klimmen. Maar de beloning was mooi, we hebben daar een uur gezeten, beetje eten en drinken, en vooral veel kijken en afvragen hoe dat zo ontstaan is (nee ik heb Google nog niet gevraagd).
Op weg terug nog even een stukje aan de overkant van Preikestolen gereden maar was moeilijk te zien door de zon. Wel een zeester op een strandje, blijken dus door de hele Noordzee en hoger en lager voor te komen. Nooit geweten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi

Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 9259
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Volgende dag op de motor naar Kjerag. Plan was om met de boot het Lysefjord in te varen tot het einde, dan een klein stukje van lysebotn naar de Kjerag parkeerplaats te rijden via een mooi stukje haarspeldbochten en een tunnel. Maar de boot was al volgeboekt, alleen de passagiersboot had nog plek. Maar omdat de boot maar 2 keer per dag heen en weer vaart zijn we met de motor om de bergen heen gereden, 2 uur rijden.
Daarna een klim van ruim 2½ uur, wel wat zwaarder dan Preikestolen. Ik kan het mij niet herinneren dat het vorige keer ook zo zwaar was, en toen was ik zelf nog ietsje zwaarder.
Ik was de eerste keer al op de steen gaan staan, tweede keer niet, en deze derde keer had ik zoiets van 'je wordt wat ouder en verstand komt met de jaren'. Maar onderweg dacht ik toch, ik ga er gewoon weer op staan, f u c k it. En zo hebben we er alle drie even op gestaan. Waar Preikestolen maar 600 meter hoog is, doet Kjerag ruim 1000 meter.
Terugreis begon pas laat. De derde motor kwam niet lekker mee en er was een stuk waar hij even bij trok, maar helaas gesnapt door de enige politie auto in Noorwegen? Die zijn we niet veel tegen gekomen. Hier stond wel eentje, en 92 waar 80 toegestaan kost 5000 NOK, reken zo'n 450 euro... Nou ja die delen we dan maar met ons 3en.
Volgende dag met mijn motor op de aanhanger en die andere 2 zelf rijdend, naar het laatste huisje in Kristiansand gereden. Auto had er geen moeite mee, verwarming niet meer aan, even de airco aan gehad en dat ging gewoon goed. Lange provinciale (tol)weg waar de S60 weg kilometers kon maken met redelijke snelheid. Bij te hoge turbodruk wel even een verzetje terug en met meer toeren de berg op. Niet bang maar wel voorzichtig want ik wil niet het uiterste opzoeken. Max turbodruk aanhouden van zo'n 0,35 bar, daar boven gewoon even wat rustiger rijden.
Daarna een klim van ruim 2½ uur, wel wat zwaarder dan Preikestolen. Ik kan het mij niet herinneren dat het vorige keer ook zo zwaar was, en toen was ik zelf nog ietsje zwaarder.
Ik was de eerste keer al op de steen gaan staan, tweede keer niet, en deze derde keer had ik zoiets van 'je wordt wat ouder en verstand komt met de jaren'. Maar onderweg dacht ik toch, ik ga er gewoon weer op staan, f u c k it. En zo hebben we er alle drie even op gestaan. Waar Preikestolen maar 600 meter hoog is, doet Kjerag ruim 1000 meter.
Terugreis begon pas laat. De derde motor kwam niet lekker mee en er was een stuk waar hij even bij trok, maar helaas gesnapt door de enige politie auto in Noorwegen? Die zijn we niet veel tegen gekomen. Hier stond wel eentje, en 92 waar 80 toegestaan kost 5000 NOK, reken zo'n 450 euro... Nou ja die delen we dan maar met ons 3en.
Volgende dag met mijn motor op de aanhanger en die andere 2 zelf rijdend, naar het laatste huisje in Kristiansand gereden. Auto had er geen moeite mee, verwarming niet meer aan, even de airco aan gehad en dat ging gewoon goed. Lange provinciale (tol)weg waar de S60 weg kilometers kon maken met redelijke snelheid. Bij te hoge turbodruk wel even een verzetje terug en met meer toeren de berg op. Niet bang maar wel voorzichtig want ik wil niet het uiterste opzoeken. Max turbodruk aanhouden van zo'n 0,35 bar, daar boven gewoon even wat rustiger rijden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door JeroenSpock op 29.06.2024 - 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi

Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27245
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Mooi dat het vertrouwen weer een beetje terug lijkt te zijn.
Ondanks de pech volgens mij een schitterende trip geweest!
Ondanks de pech volgens mij een schitterende trip geweest!
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 9259
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Gisteren wel vroeg pissen, wekker ging om 4:30. Geen tijden voor een blanke riep ik, en vanuit de andere kamer schreeuwde onze Surinamer 'ook niet voor een zwarte!'
7:30 de volledig bepakte S60, en 3 brommers op de aanhanger á 962 kg, de mooi vlakke rijplank van de boot op, niets geraakt deze keer. Fjord FSTR, een catamaran van 110 meter die je in 2h15 naar de overkant vaart. De heenweg was een normale boot, bijna 4 uur duurt dat.
Tijdens de overtocht hoor je op de autodekken veel alarmen af gaan, geluidsisolatie van die normale boot was beter.
In Denemarken van de boot af, zo de regen in. In één stuk door naar de Duitse grens, onderweg even wat benzine tanken, want op LPG heeft de auto niet veel gereden in Noorwegen. Alleen de stukjes zonder aanhanger.
Bij de grensovergang stond de Polizei alles te bekijken, en zo'n S60 met de kont op de grond wordt er natuurlijk uit gevist.
Die is te zwaar! riepen ze al vrij snel. Rijbewijzen, kentekenkaart van auto, motoren en aanhanger erbij. Die laatste lag dus nog thuis. Alles bij elkaar gezocht en klaar gelegd, en net dat pasje gewoon vergeten. Ja dom...
Collega met de weegbrug(jes) was nog bezig met 2 andere auto's en we hebben 5 kwartier gewacht tot wij gewogen konden worden.
2 van die weegschalen voor de aanhanger wielen, 4 matjes onder de wielen van de auto. 962 kg voor de aanhanger dus, ja te zwaar zie je wel! Ik dacht dat ze de aanhanger wel hadden nagetrokken maar blijkbaar dus niet, want ik zei dit is geen 750 kg aanhanger, hij mag 1300 hebben. Toen keken ze pas op het typeplaatje, ja 1300 kg.
ooh oke, dan is er niets aan de hand.. fijne dag nog! Ja danke, wtf sta je daar te wachten in de brandende zon terwijl je graag naar huis wil. Maar goed daar kwamen we dus goed vanaf. Wij gingen al uit van nog een dikke boete, motoren er af en zo verder rijden.
Vanaf Denemarken is het trouwens vrij vlak, dus lekker de airco aan. Zie foto:
Coolant Temp 89 graden
Tranmision Temp 96 graden
Snelheid 90 km/u
Olie temp 112 graden
Turbodruk 0,10 bar (dat was voor mij ook de indicator voor de kracht die de motor moet leveren, en dus de rijstijl of snelheid op aanpassen)
Gear 4
In Hamburg STAU voor de tunnel, en tussen Bremen en Oldenburg een afslag gemist want geen sticker 'niet met de chauffeur praten'.

7:30 de volledig bepakte S60, en 3 brommers op de aanhanger á 962 kg, de mooi vlakke rijplank van de boot op, niets geraakt deze keer. Fjord FSTR, een catamaran van 110 meter die je in 2h15 naar de overkant vaart. De heenweg was een normale boot, bijna 4 uur duurt dat.
Tijdens de overtocht hoor je op de autodekken veel alarmen af gaan, geluidsisolatie van die normale boot was beter.
In Denemarken van de boot af, zo de regen in. In één stuk door naar de Duitse grens, onderweg even wat benzine tanken, want op LPG heeft de auto niet veel gereden in Noorwegen. Alleen de stukjes zonder aanhanger.
Bij de grensovergang stond de Polizei alles te bekijken, en zo'n S60 met de kont op de grond wordt er natuurlijk uit gevist.
Die is te zwaar! riepen ze al vrij snel. Rijbewijzen, kentekenkaart van auto, motoren en aanhanger erbij. Die laatste lag dus nog thuis. Alles bij elkaar gezocht en klaar gelegd, en net dat pasje gewoon vergeten. Ja dom...
Collega met de weegbrug(jes) was nog bezig met 2 andere auto's en we hebben 5 kwartier gewacht tot wij gewogen konden worden.
2 van die weegschalen voor de aanhanger wielen, 4 matjes onder de wielen van de auto. 962 kg voor de aanhanger dus, ja te zwaar zie je wel! Ik dacht dat ze de aanhanger wel hadden nagetrokken maar blijkbaar dus niet, want ik zei dit is geen 750 kg aanhanger, hij mag 1300 hebben. Toen keken ze pas op het typeplaatje, ja 1300 kg.
ooh oke, dan is er niets aan de hand.. fijne dag nog! Ja danke, wtf sta je daar te wachten in de brandende zon terwijl je graag naar huis wil. Maar goed daar kwamen we dus goed vanaf. Wij gingen al uit van nog een dikke boete, motoren er af en zo verder rijden.
Vanaf Denemarken is het trouwens vrij vlak, dus lekker de airco aan. Zie foto:
Coolant Temp 89 graden
Tranmision Temp 96 graden
Snelheid 90 km/u
Olie temp 112 graden
Turbodruk 0,10 bar (dat was voor mij ook de indicator voor de kracht die de motor moet leveren, en dus de rijstijl of snelheid op aanpassen)
Gear 4
In Hamburg STAU voor de tunnel, en tussen Bremen en Oldenburg een afslag gemist want geen sticker 'niet met de chauffeur praten'.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi

Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 9259
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Oh ja.. ook nog wel het vermelden waard, verder geen koelvloeistof meer verloren onderweg.
het was puur die los geschoten slang. Gewoon eigen schuld, is fout gegaan bij de motorswap.
het was puur die los geschoten slang. Gewoon eigen schuld, is fout gegaan bij de motorswap.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi

Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 9259
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Gereedschap had ik ook mee genomen. Ik ben niet lid van de ANWB maar tank altijd Super 98 bij Total, 15-20 liter per maand want de auto start er alleen maar op.maartjinski schreef: ↑26.06.2024 - 12:47Hopelijk leren we hieruit dat het na reparatie de eerste tijd altijd slim is wat gereedschap en reserve vloeistoffen bij te hebben.
Ik geef je helemaal gelijk dat je voor ieder voertuig moet zorgen dat het verzekerd is voor pech onderweg en repatriëring.
Maar bij 20 liter Total Excellium benzine krijg je 2 weken pechhulp van de ANWB. Op de dag van vertrek had ik er 25 liter in gegooid.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi

Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
- Jiska
- 4th Gear member
- Berichten: 986
- Lid geworden op: 11.08.2022 - 14:23
Ik denk dat je in jou geval meer hebt aan gereedschap dan aan een lidmaatschap van de ANWBJeroenSpock schreef: ↑29.06.2024 - 22:28Gereedschap had ik ook mee genomen. Ik ben niet lid van de ANWB maar tank altijd Super 98 bij Total, 15-20 liter per maand want de auto start er alleen maar op.maartjinski schreef: ↑26.06.2024 - 12:47Hopelijk leren we hieruit dat het na reparatie de eerste tijd altijd slim is wat gereedschap en reserve vloeistoffen bij te hebben.
Ik geef je helemaal gelijk dat je voor ieder voertuig moet zorgen dat het verzekerd is voor pech onderweg en repatriëring.
Maar bij 20 liter Total Excellium benzine krijg je 2 weken pechhulp van de ANWB. Op de dag van vertrek had ik er 25 liter in gegooid.
Een echte Volvo-man 
Huidige wagen:
Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 - Kleurcode 019 zwart.
Aanschaf 330.000km | 8 April 2024
Bi Xenon, Leder, Geartronic, PDC, HU850, High Performance Audio, 17'' Orestes velgen, klepspoiler, dakrails etc etc..

Huidige wagen:
Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 - Kleurcode 019 zwart.
Aanschaf 330.000km | 8 April 2024
Bi Xenon, Leder, Geartronic, PDC, HU850, High Performance Audio, 17'' Orestes velgen, klepspoiler, dakrails etc etc..
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 9259
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Dan moet je wel altijd het juiste gereedschap bij je hebben en dat is niet het geval. Maar tot nu toe heb ik me nog altijd gered gelukkig.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi

Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
- Jiska
- 4th Gear member
- Berichten: 986
- Lid geworden op: 11.08.2022 - 14:23
Goed om te horen! Inderdaad, daar heb je gelijk in!JeroenSpock schreef: ↑30.06.2024 - 01:11 Dan moet je wel altijd het juiste gereedschap bij je hebben en dat is niet het geval. Maar tot nu toe heb ik me nog altijd gered gelukkig.
Een echte Volvo-man 
Huidige wagen:
Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 - Kleurcode 019 zwart.
Aanschaf 330.000km | 8 April 2024
Bi Xenon, Leder, Geartronic, PDC, HU850, High Performance Audio, 17'' Orestes velgen, klepspoiler, dakrails etc etc..

Huidige wagen:
Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 - Kleurcode 019 zwart.
Aanschaf 330.000km | 8 April 2024
Bi Xenon, Leder, Geartronic, PDC, HU850, High Performance Audio, 17'' Orestes velgen, klepspoiler, dakrails etc etc..
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Berichten: 21251
- Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
Leuk verhaal, geïllustreerd met dito foto's.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
- mees
- 6th Gear member
- Berichten: 3929
- Lid geworden op: 29.10.2013 - 13:04
- Locatie: Zuid-Holland
- Contacteer:
Genoten van je verhalen en foto's 

Draadloze XC40 '18 viewtopic.php?p=1694496#p1694496
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
- Jiska
- 4th Gear member
- Berichten: 986
- Lid geworden op: 11.08.2022 - 14:23
Mooi verhaal, leuke foto’s en 4 ton op de klok!
Een echte Volvo-man 
Huidige wagen:
Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 - Kleurcode 019 zwart.
Aanschaf 330.000km | 8 April 2024
Bi Xenon, Leder, Geartronic, PDC, HU850, High Performance Audio, 17'' Orestes velgen, klepspoiler, dakrails etc etc..

Huidige wagen:
Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 - Kleurcode 019 zwart.
Aanschaf 330.000km | 8 April 2024
Bi Xenon, Leder, Geartronic, PDC, HU850, High Performance Audio, 17'' Orestes velgen, klepspoiler, dakrails etc etc..
- Henry82
- 5th Gear member
- Berichten: 2365
- Lid geworden op: 07.06.2009 - 22:10
Mooi verslag en mooie plaatjes! Goed dat hij het weer gewoon doet, zijn alle scenario's voor de sloperij gelukkig voor niets geweest.
En 450 euro voor 12km te hard? Holy sh*t, dat zijn geen misselijke boetes...
En 450 euro voor 12km te hard? Holy sh*t, dat zijn geen misselijke boetes...
Life is what happens while you're busy making other plans
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Berichten: 21251
- Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
Dat was in 1995 ook al zo tijdens onze vakantie: 1000 NOK omdat je gedachteloos met 60 een dorpje binnen reed. Toen ongeveer 280 gulden ...
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
- Jiska
- 4th Gear member
- Berichten: 986
- Lid geworden op: 11.08.2022 - 14:23
Yep.. Reed laatst 6km te hard volgens mij en toen kreeg ik al een boete van 100,- +
Echt zonde, daar had ik ook de achterklepspoiler (die nog in de schuur ligt) voor kunnen plaatsen..
Een echte Volvo-man 
Huidige wagen:
Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 - Kleurcode 019 zwart.
Aanschaf 330.000km | 8 April 2024
Bi Xenon, Leder, Geartronic, PDC, HU850, High Performance Audio, 17'' Orestes velgen, klepspoiler, dakrails etc etc..

Huidige wagen:
Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 - Kleurcode 019 zwart.
Aanschaf 330.000km | 8 April 2024
Bi Xenon, Leder, Geartronic, PDC, HU850, High Performance Audio, 17'' Orestes velgen, klepspoiler, dakrails etc etc..
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Berichten: 21251
- Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
Jeroen, wat ga je nu doen met de auto?
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]